vraag over installeren outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik ben even de weg kwijt, weet echt even helemaal niet hoe dit aan te pakken.

Mijn vrouw heeft altijd met hotmail gewerkt, maar daar is van alles aan het veranderen en ze wil er gewoon van af. Ze heeft sinds enkele dagen outlook2010 op de pc. Als je daar automatisch wilt installeren dan vraagt het programma om een een gebruikersnaam en een wachtwoord. Maar die heeft ze toch niet.

ik heb zelf telfort. Kan zij daarop meeliften en zo ja, hoe organiseer je dan dan het mailverkeer van ons beiden gescheiden blijft?

Zelf heeft ze een mobiele telefoon met internet van Hollandse Nieuwe (Telfort?). Kan dat ook aan outlook worden gekoppeld.

Wie kan mij dit goed uitleggen en precies vertellen wat wij moeten doen?
Dank alvast!

Bij Telfort kun je zelf meerdere mailboxen aanmaken om toch beide een eigen email adres @telfort.nl te hebben.
Als je zegt Outlook 2010 ga ik er vanuit dat je de mail client van Microsoft Office bedoeld.
Wat je dan van Telfort hebt is een POP3 email account en de gegevens ervan kun je gewoon in Outlook instellen.

Hier staat hoe je dat instelt:
http://help.outlook.com/nl-nl/140/gg312147.aspx

Voor hulp bij het aanmaken van mailboxen kun je bij Telfort zelf terecht.
Log daar op met je Telfort account voor internet en klik op Mijn e-mail adressen om je huidige mailbox te bekijken of om er 1 of meerdere bij te maken.

Laatst bewerkt:
Bij Telfort kun je zelf meerdere mailboxen aanmaken om toch beide een eigen email adres @telfort.nl te hebben.
Als je zegt Outlook 2010 ga ik er vanuit dat je de mail client van Microsoft Office bedoeld.
Wat je dan van Telfort hebt is een POP3 email account en de gegevens ervan kun je gewoon in Outlook instellen.

Hier staat hoe je dat instelt:
http://help.outlook.com/nl-nl/140/gg312147.aspx

Voor hulp bij het aanmaken van mailboxen kun je bij Telfort zelf terecht.
Log daar op met je Telfort account voor internet en klik op Mijn e-mail adressen om je huidige mailbox te bekijken of om er 1 of meerdere bij te maken.

dus mijn vrouw kan het best even contact opnemen met telfort en het daar regelen?
of is het zo dat ze gebruikersnaam en wachtwoord van haar mobiele telefoonaccount kan gebruiken als invoer voor outlook//?

Je kunt dat allemaal zelf online doen bij telfort. Zelf een mailbox aanmaken met een naam en een wachtwoord die je zelf mag verzinnen.
Hoe dat met haar telefoon zit kan ik zo niet zeggen.
Uiteraard kun je Telfort bellen voor hulp bij het regelen van het geheel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan