Vraag over IP-adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irina

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2005
Hallo,

Ik heb een vraag. Voor een bepaalde website werd ik geblokkeerd op basis van het IP-adres van mijn computer.

Weet iemand of je dit IP-adres (dit schijnt uit een aantal cijfers te bestaan) zelf op de PC kunt wijzigen zodat je die website weer kunt lezen?

Bedankt voor het antwoord.

het ip-adres wijzigen kun je aanvragen bij je provider.
Niemand anders kan dat.

Nee dit is niet mogelijk, is alleen mogelijk met een inbelverbinding.

Weet iemand of je dit IP-adres (dit schijnt uit een aantal cijfers te bestaan) zelf op de PC kunt wijzigen zodat je die website weer kunt lezen?.
Ik weet niet of je ban terecht is maar je kunt de betreffende webmaster een mailtje sturen met het verzoek je ip-adres te déblokkeren.
Het kan zijn dat je een dynamisch ip-adres (dit is een wisseld adres wat meerdere gebruikers krijgen) hebt en dat een vorige gebruiker op dit adres gebanned is.

Bedankt voor de antwoorden.

Ik heb dit inmiddels ook bij mijn provider nagevraagd (Planet). Die doet dit niet omdat het hun policy is dit voor geen enkele abonnee te doen. Het wordt dan teveel rompslomp.

Rest mij niet anders om de voor mij geblokkerde website op te zoeken via een andere PC bij een kennis, de bieb of een internetwinkel, I guess.

Bedankt voor de antwoorden.

Ik heb dit inmiddels ook bij mijn provider nagevraagd (Planet). Die doet dit niet omdat het hun policy is dit voor geen enkele abonnee te doen. Het wordt dan teveel rompslomp.
Dat snap ik maar je kunt ook nog degenen vragen de je blokkeert, dus degene die de website beheert, tenminste dat is als je niets uitgespookt hebt wat reden tot blokkeren geeft. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan