Vraag over koop van nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,


Bovendien gebruik ik de pc niet zo veel dat ik helemaal een nieuwe nodig heb. Ik speel
af en toe een spel, maar gebruik hem voornamelijk voor msn, hyves, filmpjes, het
downloaden van de nieuwste films en software en huiswerk. Dus het is voor mij echt niet
nodig om een compleet nieuwe pc te kopen.

Met vriendelijke groeten,

Björn Bos

daar is deze pc nog prima geschikt voor.;)
 
@firestorm: ik vind wel dat je niet moet aansporen naar het kopen van een nieuuwe computer.
Als het voor de ts nog prima werkt en verders geen hoge eisen stelt werkt het gewoon.
Daarbij(zeg ik altijd maar)kan het wel een kind van een bijstandsmoeder zijn en die worden er niet vrolijk van als iemand zegt:koop maar een nieuwe computer.

precies, zo denk ik ook,

daarom, invester niks in die comp, geniet ervan zo lang die het doet.

hij loopt als een trein nu, laat het zo
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!

@firest0rm:

Zoals ik al eerder heb gezegd, ik ga geen nieuwe computer kopen. Hij voldoet nog prima.
Wat je zelf zegt, je kan er hooguit nog 1 a 2 jaar mee doen. Voor mij is dit nog lang
genoeg. Waarom nu al een nieuwe computer kopen, als dat ook over 2 jaar kan? Wie
weet is er over 2 jaar wel weer wat nieuws op de markt wat je dan niet kan kopen, omdat
je onnodig al een nieuwe computer hebt gekocht.

Bovendien moet ik alles uit eigen zak betalen en aangezien ik over een maandje 16 ben,
komt er ook weer een scooter aan die ik moet betalen (+ €450,- practijk examen!!). Op
zich zit ik niet kwapjes wat geld betreft, maar nu al een nieuwe computer kopen + nog
een scooter, tja dat hakt er wel in.

En aangezien hij (nu al 100x gezegd) doet wat hij moet doen en nog steeds vreselijk snel
is, vind ik het niet echt een toevoeging. Een nieuwe computer zit er dus niet in.

Ik snap je reactie, want jij zou het waarschijnlijk wel doen, maar voor mij is het gewoon
niet nodig.

Bovendien, HD kom ik alleen tegen in spellen en films. Spellen en films speel ik op de
playstation 3, aangesloten op mijn HD beamer en daar heb ik geen computer voor nodig.
Alleen om HD films te downloaden.

@frankwannet:

Bedankt voor je reactie! Dan zal ik maar op jacht gaan naar die type videokaarten. Wie
weet kan ik er ergens een goedkoop op de kop tikken, tweedehands ofzo. Wie weet
geeft zo'n nieuwe kaart net dat kleine beetje toevoeging dat spellen en films net wat
soepeler afspelen. Dan ga ik daar maar even naar opzoek! Als ik er goedkoop 1 tegen
kom, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.


In iedergeval bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik kan nu weer verder!

Met vriendelijke groeten,

Björn Bos
 
Geef als zoekopdracht op marktplaats onder forum videokaarten :agp

Er komen er dan een paar tevoorschijn.

Succes:thumb:
 
Dan zou ik eerder voor de 7600 kiezen.
Alleen de voeding zal dan net net....
maar daar kom je dan gauw genoeg achter...
 
Hmm, oke dan zal ik die gok maar moeten wagen. Desnoods verkoop ik hem weer als
hij het niet doet. Er staan er bovendien 2 van op marktplaats, dus waarschijnlijk dat ik er
wel aan kan komen!

Heel erg bedankt! Ik ben, zoals altijd op helpmij, weer heel goed geholpen! Jullie
zijn geweldig :thumb:.

Met vriendelijke groeten,

Björn Bos
 
Graag gedaan en succes...

Laat tzt even weten hoe het afgelopen is en wat je bevindingen zijn....
 
Is goed, dat zal ik doen!

Met vriendelijke groeten,

Björn Bos
 
Hallo!

Ik heb mijn nieuwe videokaart gekocht en hij werkt fantastisch. Het beeld is vele malen
beter en filmpjes spelen veel soepeler af. Ik ben er heel blij mee!

Uiteindelijk is het de 7600 geworden.

Met vriendelijke groeten,

Björn Bos

PS: Wat voeding betreft, ook alles oké! Als hij explodeert dan zal ik het wel even melden:p
 
Dank u wel!

En als iemand nog een 4x/8x AGP videokaart heeft liggen van minimaal 256 MB, laat
het dan even weten bij de "Gevraagd" sectie! Ik heb namelijk nog een andere pc staan en
daar kan ook nog wel een nieuwe videokaart in (Pc van mijn vader). Het resultaat is goed
genoeg om die computer ook maar eens van een nieuwe videokaart te voorzien!

Alvast bedankt,

Björn Bos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan