• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vraag over koppelingen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrBob

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2013
Ik heb een sheet die is gekoppeld aan een andere sheet, door een defect aan de Harde schijf hebben de bestanden een andere plaats en naam gekregen. Eerst was het C:\Excel_Sheet\Sheet1 en nu is dat D:\Excel\Sheet1B geworden. Hoe kan ik het makkelijkste de waarden/bron/koppeling op het nieuwe adres krijgen, want wat ik ook probeer, hij houd het oude adres vast en bij het openen van de Excel sheet komt de melding "Een aantal koppelingen in uw werkmap kan nu niet worden bijgewerkt. U kunt doorgaan zonder de waarden bij te werken of u kunt de onjuiste koppelingen bewerken."

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want ben al bezig geweest bij de tab Gegevens/Koppeling bewerken, maar dat werkt niet voor mij zoals het moet, want verander ik de koppeling en of de waarde zie ik een ok maar ik zie dat het oude adres blijft bestaan en als ik dan save en afsluit, krijg ik toch weer die melding dat de bron niet kan worden bijgewerkt bij het openen van de sheet.

Download findlink van Bill Manville, die kan je precies vertellen waar die koppelingen zitten.

Al een paar uurtjes aan het rommelen om de addin aan de gang te krijgen. Geïnstalleerd en aangevinkt krijg ik hem maar nergens een verwijzing in de menu naar findlink in office excel 2010 ? Misschien nog suggesties ?

Je moet de invoeg toepassing deblokkeren. Rechtsklik en kies eigenschappen. Klik dan op deblokkeren (in verkenner)

Het is me gelukt met Findlink ! Mag ik uw danken. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan