vraag over mij beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobbyhs

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2005
Ik heb een vraag over mij beveiliging, ik heb Norton Internet security 2006 op mijn computer geïnstalleerd, ook heb ik spywareblaster, ik weet dat heb Norton Internet security 2006 ook nu een programma heet wat spyware tegen houd een ook verwijderd.
Ik vraag mij af of ik wel voldoende beveiligd ben tegen spyware en andere dingen waar ik niet op zit te wachten, of zijn er nog andere dingen die ik kan instaleren om nog beter beveiligd te zijn.
Hopende op een spoedige reactie.

bobbyhs zei:
om dat Norton Internet security 2006 ook al zo iets in het programma heeft
Wat bedoel je? NIS heeft, voor zover ik weet, geen real-time feature die waarschuwt voor veranderingen in het register en dergelijke. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Er zit wel een programma in die de computer tegen spyware beschermt, of ik moet het mis hebben. Ik weet niet of er een real-time feature in zit, maar ik dacht dat SpywareGuard een soort antivirus achtig programma is, en dat het wel eens conflicten op kon leveren. Met Norton Internet security 2006. Van daar ook de vraag.

buffy zei:
Welk onderdeel is dat dan?

Als je NIS opstart dan krijg je norton proctection center, als je dat aan klikt en dan op prestatie klik krijg je een venster waar in staat auto. Protect en daar onder spywarebescherming.

bobbyhs zei:
Als je NIS opstart dan krijg je norton proctection center, als je dat aan klikt en dan op prestatie klik krijg je een venster waar in staat auto. Protect en daar onder spywarebescherming.
Boeiend. En wat houdt dat in?

SpywareGuard heeft toch de zelfde werking, het buiten de deur houden van spyware en ander en weet ik wat allemaal voor dingen waar ik niet op zit te wachten.
Mijn vraag was dan ook, kan ik SpywareGuard instaleren zonder dat het conflicten geeft met norton proctection center in het programma Norton Internet security 2006

Ik wil niet vervelend zijn,:p maar ik was wel benieuwd naar het antwoord op mijn vraag.:D
De programma’s die op deze site worden aan bevolen heb ik allemaal geïnstalleerd :cool: behalve SpywareGuard en de gratis virusscanner en de firewall’s die worden aanbevolen.:( http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=55:o
:shocked: Om de reden dan ik bang ben dat SpywareGuard conflicten geeft met Norton Internet security 2006 :o
:o Ik vraag mij af of ik dan goed beveiligd ben ja of nee.:o

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan