vraag over mijn pc en spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraaijkamp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2015
hallo allemaal

ik heb een vraag over mijn pc met betrekking tot mijn videocard

ik speel graag spellen zo als farming simulator. nu heb ik farming simulator 2011 en als ik dat speel is mijn beeld wat traag en reageert ook alles wat traag (net niet vervelend voor mijn) maar verbeteren is fijner.
nu zit ik te kijken of ik farming sim 2015 ga kopen. dan is nu ook mijn vraag kan mijn pc het spel aan een wat kan ik misschien nog verbeteren aan mijn video kaart of zo iets of is het goed genoeg.

het spel adviseren
System Requirements Windows Version (*)
•Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
•2.0 GHz Intel or equivalent AMD processor
•Nvidia Geforce 8600 Series, ATI Radeon HD 2600 graphics card or better (min 512 MB VRAM)
•2 GB RAM
•3 GB free hard drive space
•Soundcard
•DVD-ROM Drive

mijn pc

windows 7 home premium
processor Pentium(R) dual-core CPU E5500 @ 2.80GHz
geïnstalleerde geheugen (RAM) 4,00GB
type systeem 64 bitbestring
hard drive 640GB (2ST)
drive DVD-super Multi
videokaart intel GMA X4500 graphics
met een hdmi aansluiting

ik hoop dat ik voldoende info heb ge geven en anders hoor ik het graag
gr arjan
ps sorry voor type fouten heb dyslexie

Deze computer is inmiddels bijna 10 jaar oud en ik denk niet dat het zinvol is daar nog geld in te investeren.
Afgezien van het feit je een onboard videochip hebt ( je zou een los videokaartje kunnen kopen, een AMD R7 type bijv. ) wordt dan je processor de bottleneck omdat deze gewoon niet snel genoeg is.
De processor is een socket 775 type, als je die wilt vervangen ( al je er nog aan kunt komen ) krijg je waarschijnlijk problemen met je moederbord en / of de voeding want die zal ook niet al te zwaar zijn.

Verder is het de vraag op welke instellingen je dat spel wilt gaan spelen ( low, medium, high, Ultra ) maar ik denk dat medium toch wel minimaal is als je er een beetje plezier in wilt hebben.
Dat ga je volgens mij met deze computer niet redden...
Je kunt beter gaan sparen voor een budget game-systeem, dat presteert beter als wat je nu hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan