Anton Doove
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 sep 2005
Beste Mensen. Wie van jullie heeft gebruikers-ervaring met de EZ Converter2 van het merk Mixmeister welke wordt geleverd bij de USB-platenspeler van ION?
Het type van mijn ION-platenspeler is: iTTUSB05.
Die EZ Converter 2 heb ik vandaag gedownload van de Importeurssite,omdat ik vermoed dat deze een update is van de vorige. Ik weet dat dus niet helemaal zeker.
Het blijkt dat die Converter2 als een zip is gedownload,welke ik gelijk opsloeg bij de eerste Converter in de map Mixmeister. Ook deze 2e converter zal Engelstalig zijn.
Omdat ik die Engelstalige benamingen niet ken,en er nog geen vertaling in het Nederlands
hiervan bestaat,hoop ik dat iemand van jullie wel alvast mij op weg kan helpen.
Het betreft dan ontzippen en installeren van die Converter 2.
Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank voor de mogelijke contact-opname met mij en ik groet iedereen vriendelijk. Anton Doove.
Het type van mijn ION-platenspeler is: iTTUSB05.
Die EZ Converter 2 heb ik vandaag gedownload van de Importeurssite,omdat ik vermoed dat deze een update is van de vorige. Ik weet dat dus niet helemaal zeker.
Het blijkt dat die Converter2 als een zip is gedownload,welke ik gelijk opsloeg bij de eerste Converter in de map Mixmeister. Ook deze 2e converter zal Engelstalig zijn.
Omdat ik die Engelstalige benamingen niet ken,en er nog geen vertaling in het Nederlands
hiervan bestaat,hoop ik dat iemand van jullie wel alvast mij op weg kan helpen.
Het betreft dan ontzippen en installeren van die Converter 2.
Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank voor de mogelijke contact-opname met mij en ik groet iedereen vriendelijk. Anton Doove.