vraag over MP3 copyrights en Sony Ericsson K750i

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carpangler

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2001
Even een vraag over Sony Ericson K750i.
Dit is een schitterende telefoon, maar als ik mijn eigen gitaarmuziek als ringtone wil instellen kan dit niet. ( Vodafone ) Dit kan alleen met op een site gekochte muziek, waar copirights over betaald zijn.
Is er een mogelijkheid om een copyright aan mijn eigen gemaakte muziek te maken? of om mijn toestel een software update te geven, zodat ik wel mijn eigen gemaakte muziek wel als ringtone kan instellen..
Het is toch vreemd dat ik niet mijn eigen gemaakte mp3 ringtones kan maken en afspelen.. van mij mag iedereen mijn muziek gewoon hebben..

Vodafone wil eigelijk dat de mensen de muziek alleen van hun website af halen.. Maar Ik wil graag mijn eigen muziek hiervoor gebruiken..

b.v.d.
Carpangler.

Hoi

Ja het vervelende van Vodafoon en T mobile is het gebruik van hun eigen software op deze telefoons
Je zal dus een tag aan je mp3 moeten maken die simuleert dat deze gekocht is.

op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1045735//

Staat alles over je telefoon beschreven en ook jouw probleem wordt hier opgelost.

TIP: Heb je een van deze providers en je wilt verlengen ga dan naar een winkel toe dan heb je een toestel die niet aangepast is door hun en dit geeft ook minder problemen met firmware updates

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan