Vraag over Office 2013 voor thuisgebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton Doove

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2005
Beste Mensen. Gisteren kocht ik bij MediaMarkt in Zoetermeer de MS Office 2013 voor thuisgebruik waarin een productcode zat. Met die code kon ik het programma downloaden. Ik heb dus nu Word,Excel,Powerpoint en OneNote op mijn PC staan. Helaas krijg ik echter geen prints meer uit mijn printer,want die stuurt het naar OneNote. Dat is niet mijn bedoeling,want in OneNote kan ik niet terugvinden wat ik wilde printen. Hoe krijg ik nu gedaan dat die printer het niet meer naar OneNote stuurt? Is dat mogelijk? Ik weet niet of het helpt als ik OneNote kan uitschakelen,want zo handig vind ik het niet. Als ik OneNote losmaak van de taakbalk zal dit mmisschien niet veel helpen. Hiermee heb ik totaal geen ervaring. Hopelijk weet weet iemand hier meer over. Graag verneem ik jullie reacties en ik groet jullie vriendelijk. Anton Doove.

[Windows-toets]r toetscombinatie -> control printers
Klik 1x op je normale printer, rechtsklik er daarna op en kies "Als standaardprinter instellen"

Lijkt mij genoeg om de standaardprinter van OneNote weer terug te zetten naar de printer die het voor de installatie van Office was.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dank aan Tijs voor instructies over OneNote

Beste Tijs.Ik dank je voor je oplossing waardoor ik weer normaal kan printen.

Het was erg onhandig en onlogisch dat de printer was gekoppeld aan OneNote.
Gelukkig is dit nu opgelost en kon ik van een print de nodige HTML-code plaatsen in mijn blogbericht.
Als je interesse hebt kun je kijken op [U]http://antondoove.blogspot.com[/U]

Over OneNote kom ik wellicht later terug voor instructies om het beter te leren kennen en gebruiken.
Momenteel vind ik dit onderdeel van Office 2014 niet echt handig maar eerder een doolhof.

Ik kom hier later wel op terug na mijn andere PC-activiteiten en ik groet je vriendelijk.

Anton Doove.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan