• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vraag over Opmerking in cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chiel001

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2008
Als ik een opmerking toevoeg aan een cel verschijnt deze altijd rechtsboven betreffende cel. Is er een mogelijkheid betreffende opmerking bijv. linksboven van de cel weer te geven als ik er met de cursor op ga staan ??

Als ik een opmerking toevoeg aan een cel verschijnt deze altijd rechtsboven betreffende cel. Is er een mogelijkheid betreffende opmerking bijv. linksboven van de cel weer te geven als ik er met de cursor op ga staan ??

Niet direct neen.

Er is een omweg, maar die is bijlange na niet zo aantrekkelijk en vereist nogal wat programmeren. Wat je kan doen is een wit driehoekje rechtsboven plaatsen (over de aanwijzer van de opmerking), en dan een rood driehoekje links boven. In VBA.

Wigi

Niet direct neen.

Er is een omweg, maar die is bijlange na niet zo aantrekkelijk en vereist nogal wat programmeren. Wat je kan doen is een wit driehoekje rechtsboven plaatsen (over de aanwijzer van de opmerking), en dan een rood driehoekje links boven. In VBA.

Wigi

Wigi, bedankt voor je toelichting. Hoe kan ik bovenstaande in VBA realiseren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan