vraag over pictogramThumbs.db

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
BEste mensen,
HIerbij wil ik het volgende vragen.OP verschillende locaties op mijn pc zie ik een pictogram met de naam Thumbs.db (data bestand).Hoe dat pictogram er komt te staan heb ik geen idee van.Als ik er met rechts op klik en dan klik op Verwijderen dan zie ik de tekst: HEt bestand Thumbs.db is een systeembestand.Als u dit bestand verwijdert is het mogelijk dat Windows of een ander programma niet meer werkt.Weet u zeker dat u dit item naar de prullebak wilt verplaatsen? JA- Nee.
IK klik dan maar voor de zekerheid op Nee.Kan iemand mij vertellen hoe dat pictogram elke keer wie zie verschijnen in verschillende mappen bv een map met foto's er in of een dergelijke map?

vraag over Usenet proberen

Beste mensen,
Rechts bovenin dit venster zie ik op de site van Helpmij staan:Klik hier om Usenet gratis 7 dagen te proberen.Wie kan mijop een eenvoudige manier uitleggen wat Usenet is?Bij voorbaat mijn dank.Groet Tunica/Sjaak

Op je eerste vraag:
Thumbs.db zorgt ervoor dat die kleine miniatuurweergaven (foto's, video's) snel verschijnen.
Je kunt dit verbergen door in je verkenner te gaan naar Exta >> Mapopties >> tabblad weergave
Onderaan het lijstje kun je bij "Verborgen mappen en bestanden" aanklikken :"Verborgen mappen en bestanden niet weergeven".

Succes :thumb:

vraag over pictogram Thumbs.db

Op je eerste vraag:
Thumbs.db zorgt ervoor dat die kleine miniatuurweergaven (foto's, video's) snel verschijnen.
Je kunt dit verbergen door in je verkenner te gaan naar Exta >> Mapopties >> tabblad weergave
Onderaan het lijstje kun je bij "Verborgen mappen en bestanden" aanklikken :"Verborgen mappen en bestanden niet weergeven".
Geachte Bertus,
Mijn hartelijke dank voor uw snelle en deskundige uitleg m.b.t mijn gestelde vraag.Ik heb het begrepen en uitgevoerd.GRoet Tunica/Sjaak

Succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan