Vraag over Pioneer DVR-115D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozias

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jun 2008
Ik heb sinds kort een Pioneer DVD brander gekocht om voornamelijk back-ups te maken van XBOX 360 games.

Toen ik dit voor het eerst probeerde deed ik dat met de volgende bestanden.

NG2.DVD
NG2.ISO

Ik gebruikte Clone CD. En brande op 2 - 2.4 speed omdat ik gelezen had dat dit het beste resultaat geeft. Ik gebruikte Verbatim DVD+R DL schijfjes. Alles verliep soepeltjes en het brand proces was na 3 kwartier voltooid. Vol goede moed gooide ik het schijfje in de 360. Maar niks gebeurde. Nadat ik hem terug deed in de PC stond er volgens de PC niks op het schijfje.

Kan dit een fout zijn van de installatie van de brander? of heb ik een fout gemaakt met het branden zelf?

Mijn xbox is wel omgebouwd dus daar ligt het niet aan.

Alvast bedankt.

weet je wel zekker dat deze box is omgebouwd ?
en met welke firmware is dat gedaan ?

ik doe dit ook (zelfde branden) (zelfde schijfjes) maar gaat nooit fout.
ik doe het met imgburn op de laagste snelheid, gewoon het .dvd bestand invoegen en branden.
duurt wel lang wat je zelf als zegt: 45 min ong.

Bedankt voor de reacties!!

Mijn Xbox is wel omgebouwd. Ik weet alleen niet met welke firmware, ik heb hem tweedehands gekocht.
Ik heb ook andere gebrande spellen die hij zonder problemen afspeelt.

Ik probeer het wel een keertje met image burn. Maar ik ben bang dat hij het niet doet. Ik heb namelijk ook gebprobeerd om een gewoon cd'tje met muziek te kopieren, om hem te testen. En deze bleef ook leeg.

Kan het zijn dat ik de brander verkeerd het ingebouwd.
Voordat ik deze brander had, had ik een plextor cd brander. Ik heb de kabels precies hetzelfde in de pioneer gedaan als in de plextor. De computer herkent hem wel gewoon en hij speelt ook wel af.

Edit: Hij doet het, ik heb de bestanden hernoemd naar image.000 en een nieuw .dvd bestand met kladblok gemaakt.

Hartstikke bedankt voor de hulp!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan