Vraag over site.

• Onderwerp starter Onderwerp starter KvW
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

KvW

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2006
Hallo allemaal,

ik heb een vraagje:

Wat moet je allemaal kennen als je een website zoals deze wil maken: cvdemafkezen.nl/

Een beetje Flash, gif maken en misschien html ik weet niet in welk programma het is gemaakt, maar als je het in bv sitespinner maakt hoef je geen html te leren

Ik maak het in Dreamweaver.

Aleen ik weet niet helemaal hoe ik de stijl enzo moet veranderen.

Laatst bewerkt door een moderator:
KvW zei:
Aleen ik weet niet helemaal hoe ik de stijl enzo moet veranderen.
weet je wel hoe een website wordt gemaakt? Zoals in alle 3 posts over sites die je eventueel wil namaken ofzo... Neem een korte html cursus. Als je nog nooit een website hebt gemaakt moet je echt niet verwachten dat je php / flash en een logische website kan opzetten. Zodat hij goed werkt.

Die website die je gaf is gemaakt met... wie zal het zeggen... dat is meestal niet te zien. Maar hij bestaat ook uit php. En dat heb je nodig voor een Poll, nieuwsyssteem, gastenboek etc.

Poll en gastenboek met php?

Het is een tijd geleden dat ik met Frontpage werkte, maar daar zaten die functies ook in. En het lijkt me niet dat windows php gaat gebruiken :D

(was dus ook geen ASP ;) )

Mijn suggestie: download de pagina, en open hem in een webstite-programma (zoals dreamweaver of frontpage), en kijk eens hoe dat allemaal in elkaar zit.

Succes!

euh, met html kan je echt niet alleen een gastenboek of poll maken. Daar zit zeker wel wat meer achter. Misschien geen database maar je kan ook php gebruiken zonder database en een textbestandje waar de gegevens worden opgeslagen.

Een gastenboek maken met alleen html gaat je dus niet lukken. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan