Vraag over toshiba satellite l350d-10I

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenieboy

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
de laptop van mijn moeder (toshiba satellite l350d-10I) laadt niet meer op. dit komt omdat de aansluiting van de voeding voor in de laptop los zit / naar achteren is geduwd.
wij hebben al enige malen geprobeerd om dit vast te zetten (met een kurk en een potloodje) maar dit gaat steeds weer los.
daarom vroeg ik me af of iemand anders mischien een idee heeft hoe wij het op kunnen lossen.

ik hoop snel antwoord van iemand te krijgen

Hallo,

Probeer de accu eruit te halen en dan kijken of je stroom hebt:) anders kan het eventueel aan de accu liggen dat die niet oplaad.
Anders zou ik contact opnemen met toshiba als die nog onder de garantie valt.

Succes!

Hallo,

Probeer de accu eruit te halen en dan kijken of je stroom hebt:) anders kan het eventueel aan de accu liggen dat die niet oplaad.
Anders zou ik contact opnemen met toshiba als die nog onder de garantie valt.

Succes!
Lees svp de vraag / probleem van koenieboy nog eens een keer goed door. Jouw antwoord is een heel klein beetje vergelijkbaar met:

"Ik wil gaan zwemmen, wat heb ik daarvoor nodig?" Jouw antwoord : Boerenkool.

de laptop van mijn moeder (toshiba satellite l350d-10I) laadt niet meer op. dit komt omdat de aansluiting van de voeding voor in de laptop los zit / naar achteren is geduwd.
wij hebben al enige malen geprobeerd om dit vast te zetten (met een kurk en een potloodje) maar dit gaat steeds weer los.
daarom vroeg ik me af of iemand anders mischien een idee heeft hoe wij het op kunnen lossen.

Wat je zou kunnen overwegen is het volgende:
leg het ding op zijn kop en kijk of je (met beleid) de machine open kunt schroeven om zodoende bij de aansluiting van de voedingsbus te komen. Mogelijk kun je daar iets 'regelen' om die aansluiting te fixeren. Zolang als je elke stap maar opschrijft en / of met een digitale camera vastlegt, moet het geheel ook weer in omgekeerde volgorde te herplaatsen zijn.

Laatst bewerkt:
Lees svp de vraag / probleem van koenieboy nog eens een keer goed door. Jouw antwoord is een heel klein beetje vergelijkbaar met:

"Ik wil gaan zwemmen, wat heb ik daarvoor nodig?" Jouw antwoord : Boerenkool.

Offtopic: Niet helemaal mee eens:) ik heb wel is vaker mensen gehad die dachten dat niet meer oplade en dat het aan de aansluiting kwam. terwijl de accu niet meer oplade:) maargoed.

Martijnput, léés nu svp waarover het gaat. Koenieboy zal écht niets aan zijn ogen mankeren als hij vaststelt dat de aansluiting naar binnen is geduwd / loszit.

Laatst bewerkt:

Je bedoeld waarschijnlijk de plug die meestal op het moederbord gesoldeerd zit die naar binnengedrukt wordt ?

Ik probeer dit meestal met twee componenten lijm of polyester vast te maken en daarna soms een heel klein gaatje boren en een ty-rapje er doorheen om de lijm met connector vast te maken.
Het is soms een hele klus, het is maar net hoeveel ruimte je hebt, zoiets verschilt per laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan