vraag over updage XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

vissers

Banned
Lid geworden
23 jan 2006
Hoi,

Ik heb een vraagje ik weet niet wie echt veel weet van automatische update van Windows. Ik loop nou 77 updates achter. Hoe belangrijk zijn die updates zijn ze wel belangrijk of niet belangrijk moet je ze wel downloaden of niet...?

Ik hoop wat reacties te krijgen.

Met vriendelijke groeten,

vissers

Het is altijd verstandig om de updates te installeren. Een hoop updates zorgen voor een betere veiligheid van je systeem. Het is niet echt verstandig om deze niet te installeren.

Ik sluit mij bij de vorige spreker aan, de meesten zijn beveiliging updates.
Maar waarom zou je het niet doen??

Hoi !

77 update's achter: na SP2 heb je dus geen update's meer geinstalleerd !

Da's al meer dan twee jaar geleden, dus ik zou maar gauw beginnen.

Tenzij je geen internet hebt op die PC, dan is het niet nodig.

Greetz,

Harry.

het kan natuurlijk ook zijn dat het een illegale win xp is en dat je nu niet meer kan updaten door dat het validatie progg .
heeft gezien dat je key ge black list is .

Ik heb een vraag aan je.

Er staat ook bij windows dat je ook soms moet updaten. Het is namelijk zo aan het begin wanneer het windows scherm XP logo ziet verschijnen is zijn de blokjes groen en er staat windows XP Home edition. Er heb trouwens de laaste service pakket 2 gedownload. op www.microsoft.com En toen ik heb ik hem geinstalleerd gaf mijn computer opeens een blauwe blokjes er staat gewoon windows XP aan is dat wel eigenlijk normaal...? Ik snap het allemaal niet meer...?

Want bij mijn windows scherm zie je geen jaar van 2002 of 2007.

Met vriendelijke groeten,

vissers

heb je wel een legale xp .
of een illegale .
als je een illegale xp op je pc heb .
dan start xp niet meer op als je sp2 er op installeert

Ik heb gewoon een legale origenele XP van Microsoft Windows XP Home Edition versie 2002 Service Pack 2.

Ik heb namelijk die Service pack van http://www.microsoft.com/netherlands/windowsxp/sp2/default.aspx

Windows XP Service Pack 2 die avn dat Nederlandse versie...

Zou je eens willen kijken als dat wel goed is. Want op mijn verschijnt windows XP met blauwe letter maar er staat geen copyright op.

Gr,

vissers

Hoi !

Klik es rechts op Deze Computer, dan eigenschappen.

Staat er bij besturigssysteem WinXP SP2 ?

Zo ja, alles oke.

Nog wel even 76 of meer update's downloaden.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan