vraag over usb hub

Status
Niet open voor verdere reacties.

japie57

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
hallo allemaal.

Ik heb even een vraag over een usb hub.

Ik heb hier een q-tec 4poorts usb hub en die heeft het altyd gedaan en nu heb ik een ander moederbord in mijn pc gezet en nu doet hij het niet meer tenminste nu vraagt hij om drivers.
maar die zitten er niet bij en op de site van q-tec staat dat je geen drivers nodig hebt.
maar toch doet hij het niet.

kan iemand mij hier mee helpen.

Groetjes Cees.

welkom bij helpmij.

Heb je op dat moederbord wel usb drivers zitten?
Kijk eens bij de hardware of de usb poorten wel gezien worden.

hallo.

ik heb er 8 usb 2 poorten opzitten en de drivers voor het moedrebord zijn geinstaleers dus daar ligt het niet aan he.
Ik heb hier ook een 1.1 hub liggen en die doet het wel en in hardware config ziet hij alle usb poorten.

Hallo allemaal.

Heeft iemand nog een oplossing voor dit probleem.
Nou ik hoor het graag van jullie.

Groeten Cees:D :D

Als jou 1.1 usb het wel doet en de hub doet het niet dan is de hub kappot.
en welke drivers heb jij geinstalleerd/
heb jij usb wel aanstaan op je moederbord, ben je in de bios bezig geweest?

Hallo.

ja de usb staat aan id de bios en alle driver zijn geinstaleert van het moederbord.
De hub heeft het altyd gedaan en sinds ik een ander moederbord in de pc heb zitten doet hij het niet meer, tenminste als ik hem inplug ziet hij hem wel en dan vraagt hij om drivers voor die hub maar er zitten geen drivers bij en op de site van q-tec staat ook dat hij geen drivers nodig heeft en die staan dus ook niet op de site.
Ik kan het even niet meer volgen wat het kan zijn.

Groeten Cees.:( :( :(

Kun je eens een screeshot geven van de foutmelding.

Hallo.

Er komt geen fout melding alleen het scherm van nieuwe hardware en dat ik de drivers moet instaleren.
Moederbord drivers zijn geinstaleerd en bij de hub zitten geen drivers.
Ik kan wel een screenshot maken maar dan staat er bij usb een geel vraagteken omdat de drivers niet geinstalleerd zijnMaar nogmaals alles van het moederbord is geinstalleerd en bij de hub zitten geen drivers.

Groeten Cees
:( :( :(

Verwijder in de hardware configuratie het gele usb vraagteken en start de computer eens opnieuw op.
desnoods gooi je alle usb aansluitingen weg en start je dan de computer opnieuw op.
de software wordt dan ook opnieuw geinstalleerd.

Gele vraag teken heb ik al verwijderd maar nog niet alle usb aansluitingen.
Zal dat vanmiddag eens doen maar moet nu gaan werken ben namelijk taxi chauffeur maar als ik straks weer thuis ben ga ik het proberen.
bedankt in ieder geval en als het niet glukt is zie je het wel weer op het forum..

Groeten Cees.

Taxi ze.
En ik ben er deze week nog regelmatig (ziek thuis) dus dat gaat goedkomen.:D

usb 2

Hallo allemaal.

Ten eerste bedankt voor het mee denken maar het probleem met usb 2 is opgelost.
Ik had de drivers voor het moederbord voor usb 2 geinstalleerd dach bleek achteraf niet nodig te zijn.
Heb deze verwijderd en toen zei win xp dat er nieuwe shardware was gevonden en installeerde de drivers voor usb 2.

groeten allemaal en fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar.

Cees.

Dat is mooi om te lezen.:thumb:
bedankt voor de melding terug zo kunnen wij ook weer wat leren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan