Vraag over Win. Vista !

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Hey,

Ik heb een dell PC met dit er in (Belangerijkste onderdelen) :

Pentium 4 Processor , 3.00 Ghz.
1 GB Ram geheugen
ATI 256 MB Videokaart

Ik wil graag vista hebben omdat het er straks uitziet enzo..

maar welke moet ik nou nemen ?

De Ultimate, Basic of een andere ? en hoeveel Bit versie ?

mvg,Alex

Ligt eraan wat je ermee wil doen, voor internetten en mailen is Basic al goed.
Ikzelf zou de Premium versie halen, omdat de Ultimate versie alleen duurder is, maar al die extra snufjes gebruik ik nooit.
En je hebt de 32Bits versie nodig.

vista

vista....

het ziet er inderdaad strak uit helaas vraagt dat ook veel van je computer. ik heb een nieuwe laptop en pas na uitschakeling van een hoop mooie vista screens kwam de snelheid erin. voor de mooie skins verwij ik je naar het internet waar deze volop te downloaden zijn net als de toolbar kun je bijna alle looks van vista ook op xp zetten...... :)

Als je echt een Vista-Look wil: http://www.windowsxlive.net/?page_id=15
Let wel op dat dit je systeem ook wat vertraagt, en dat dit moeilijk volledig te verwijderen is (Herinstallatie of upgraden van Windows over Windows XP is de enige oplossing)

Ligt eraan wat je ermee wil doen, voor internetten en mailen is Basic al goed.
Ikzelf zou de Premium versie halen, omdat de Ultimate versie alleen duurder is, maar al die extra snufjes gebruik ik nooit.
En je hebt de 32Bits versie nodig.

Welke extra snufjes? Dreamscene laat explorer alleen maar crashen (kben niet de enigste)
en bitlocker heb je als home user geen baat bij
en de poker

waaauuuwww daar betaal je die extra geld voor

mgoed ontopic,

ik raad je de home basic versie aan ivm je systeem specs
p4 3 ghz zou aero samen met goeie videokaart wel willen draaien maargoed, als je in toekomst van plan bent pc te upgraden kan je ook home premium kiezen en dan aero uitschakelen en in de toekomst op je nieuwe pc weer inschakelen!

Groetjeess Marco!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan