vraag over windows 8 aanschaf

Status
Niet open voor verdere reacties.

forrest1

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Berichten
69
hallo forum. ik ben van plan mij windows 8 te kopen. maar weet niet zo goed welke?. ik heb een desktop pc intel (r) Pentium(r) 4 cpu 3.00 ghz 2.9 ghz met 2.00 gb. nou wou ik graag weten wat? een upgrade of een nieuwe dvd. en wat voor windows 8. dat zou ik graag willen weten. ik dank u.
 
De beste keus is Windows 7 (of wellicht Windows 9 als dat er is in 2015 :), maar Windows 8 kunt u maar beter links laten liggen. Ook Microsoft zelf begint inmiddels hier van overtuigd te raken en ik zie nu al PC-leveranciers, zoals HP, die beginnen pcs aan te bieden met windows 7.
 
Laatst bewerkt:
Nooit windows 8 kopen, als je het hebt kan je je leven beter gaan haten.
windows 7 is de beste keus
 
windows 8 aanschaf

hallo stepan 12 srpchulp bedankt voor de reactie op mijn vraag. ok ik wist niet dat het mis was met win8 dan weet ik nu dat ik dat dus niet moet doen. bedankt.
 
Hi forest1,

Niets mis met windows 8 hoor. Sommige mensen vermeiden het alleen liever, omdat windows 8 het beruchte startscherm bevat. Als je je een beetje kan aanpassen zal je het werken met windows 8 binnen korte tijd gewend zijn. Hier kan je wat meer vinden over het startscherm dat het startmenu vervangt: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/start-screen-tutorial. Of je een upgrade kan/moet doen ligt aan de versie van windows die nu al op je computer staat. Je kunt om dit te checken de tool van Microsoft downloaden van deze pagina: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/upgrade-assistant. Mocht je nog met vragen zitten over windows 8, ik help je graag!
 
Hoi forest.

Veel mensen zijn niet zo van veranderingen. Ik moet toegeven dat het nieuwe windows 8/8.1 wel wennen is. Maar eennaal een tijdjeermee bezig bevalt het me ggoed.ikzelf geef inmiddels bij mensen bij mij in de buurt thuis priveles en bevalt goed. Voor wat betreft update of nieuwe dvd dat isppersoonlijke voorkeur ook. Ikzelf regel neestal gewoon een nieuwe dvd. Voor gewone thuisgebruikers heb je eigenlijk maar 2 verschillende versies. De gewone versie of de pro. Die biedt wat meer mogelijkheden vwb netwerk en beveiliging.

Als je nog meer wilt weten. Dan laat maar weten.

Groeten chris
 
Ik heb nog wel een serial voor windows 8.1 professional ( net topic geopend ) je zou van microsoft windows 8.1 kunnen downloaden en installeren en er dan op kunnen zetten heb ik ook gedaan met me eigen pc en ben er zeer tevreden over werkt super snel bij mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan