vraag over Windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Beste Pc helpers,
Ik heb vandaag voor het eerst een cd geript met de windows media player.Ik heb op de knop Rippen geklikt en toen de cd er in gedaan.Dit ging volledig automatisch en ze staan dus nu in de Windows media player in de mediabibliotheek.Eerst heb ik een cd geript van Meat loaf en achter de nummers zag ik ook de titel staan van het nummer.Daarna heb ik een cd geript van Queen en daar zie ik achter de nummers staan nummer 1,nummer 2, nummer 3 enz enz.Beide cd's die ik geript heb zijn originele cd's.Mijn vraag is hoe kan het dat bij de cd van Meat Loaf wel de namen staan van de nummers en bij de cd van Queen niet.Kan het wat te maken hebben met instellingen,ik kan het me niet voorstellen?Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

Nee dit heeft inderdaad niet te maken met je instellingen.... Het verschil zit hem gewoon in de CD: sommige CD's ondersteunen dit wel en sommige (vaak oudere) CD's niet. Ik weet niet of je naast Windows Media player nog een ander programma gebruikt, maar met bijvoorbeeld iTunes kan de informatie/cd-hoesjes ophalen, alleen hier heb je wel een account voor nodig.
Overigens zijn er ook andere programma's die dit kunnen, maar dat zou ik zo gauw even niet weten...;) Iemand anders misschien?

media payer

Hallo Bart2jes,
Mijn hartelijke dank.Ik heb geen idee wat itunes is en wat betreft de andere mogelijkheden wacht ik af en ben er ook wel benieuwd naar.Ik gebruik alleen de Windows Media Player.Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan