Vraag over XP slipstreamer 1.0/2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik heb bovenstaande programma geinstalleert om dus een slipstream installatie cd te maken van mijn XP home met geintegreerde SP2.

Zou makkelijk moeten werken maar:

Als ik de SP2 cd erin stop dan vraagt ie waar ik de SP2 bestanden vandaan moet halen, dus ik naar de D/ (CDrom) schijf en ga daar naar toe, krijg een aantal mappen, maar dan?

En idem als ik de XP home schijf erin doe, hetzelfde verhaal.

Kan iemand mij helpen?

Bijvoorbaat dank::confused:

Welk programma gebruik je hiervoor? (edit: niet goed gelezen :) slipstreamer :))

Vaak is het nl voldoende om de I386 map aan te wijzen (of 1 map hoger)

Ik heb zelf erg goede ervaringen met http://nuhi.msfn.org/ is iets uitgebreider dan Autostreamer maar dat moet je ook maar net willen..

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het antwoord...ik ga die Autopatcher is uitproberen....die ander had ik via zdnet.nl

groetjes

Nou, geinstalleerd en de eerst indruk is dus negatief.....

Ik doe wat ik zou moeten doen maar hij detecteert de SP 2 files dus niet...

Ik doe het toch goed als ik XP in de D schijf stop en SP2 in de andere (brander) om te kunnen lezen?

Kan iemand het anders het even uitleggen. Ik ben wat dit betreft een zeer ongeduldige nitwit....

Dank alvast:evil:

Waar haal ik die SP2 files vandaan? Van de CD, die heb ik hier liggen, of van de computer? En vanwaardan? Window map of programfiles....

Sjongejonge, waarom moet het altijd zo moeilijk zijn....

bedankt

Hai,

Die staan al op mijn computer! Ik werk al heel lang met SP2
Maar waar staan de essentiele bestanden die ik nodig heb om te streamen? Ik neem een beetje aan in de Windows map onder service packs? Maar welke moet ik nou hebben?

als je het hebt gedownload bij microsoft heb je 1 bestand gedownload. deze moet je NIET UITPAKKEN wanneer je wilt slipstreamen.

Ik heb em ondertussen gestreamd nadat ik op het forum keek van de streamer....daar bleek dat ik beide cdtjes erin moest stoppen en van de sp2 de .exe moest nemen...
Maar goed, nu heb ik er een ISO file van, in RAR....moet ik die uitpakken en dat gebeuren dus branden op een cdtje?

Ik heb dat ISO bestand gebrand op een CD/WR, als ik die erin stop krijg ik dat icoontje van die ISO in RAR....moet ik die dan uitpakken...

Hier begrijp ik dus ook niets meer van, ik moet toch een bootable cd hebben zoals XP in feite is?

Op dat forum kom ik verder ook niets te weten.

Volgens mij is het harstikke gelukt...ik heb dat RAR ISO bestandje uitgepakt en dat geheel dan gebrand op een wisbare cd....ik heb em getest, althans in de lade gedaan en ik krijg de opstartgegevens van XP HOME om um te installeren. Nu nog effe gaan testen, en wie weet......

De uitkomst laat ik horen.

Bedankt voor je/jullie hulp

groet,

Jean

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan