Vraag over zoekmachine Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marloes7

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Ik weet niet of ik dit berichtje op de goede plek zet.

Als ik op Google iets wil opzoeken:
Ik zet b.v. het woord 'sleedoorn' neer doet hij niets, dat is niet met alle dingen die ik wil opzoeken maar wel al een paar dagen met verschillende zoektermen. :shocked:

Wat wel steeds verschijnt is:

Cookies helpen ons bij het leveren van onze diensten. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.

Ik doe hier niets mee maar is er iets varanderd dat ik op OK moet klikken zodat Google wel weer alles opzoekt?

Ik hoop dat ik duidelijk ben.

Vast bedankt voor reageren :)

Meestal als google al aan het zoeken is terwijl je iets intypt werkt het als een soort autocorrect. Google voorspelt wat je wil zoeken en zoekt alvast dingen die te maken hebben met wat je op dat moment intypt. Volgens mij als je iets hebt ingetypt maar hij zoekt niet vind hij de zoekopdracht te vaag en wacht op meer steekwoorden.
Ik weet niet zeker of dit klopt maar hopelijk helpt het.

Mvg, Maurice

Meestal als google al aan het zoeken is terwijl je iets intypt werkt het als een soort autocorrect. Google voorspelt wat je wil zoeken en zoekt alvast dingen die te maken hebben met wat je op dat moment intypt. Volgens mij als je iets hebt ingetypt maar hij zoekt niet vind hij de zoekopdracht te vaag en wacht op meer steekwoorden.
Ik weet niet zeker of dit klopt maar hopelijk helpt het.

Mvg, Maurice

Ik zal het op meerdere zoektermen uitproberen.
Ik heb uitgeprobeert 'sleed.. dan geeft hij idd een voorspelling, als ik daar op enter komt nu wel de sleedoorn.. :)
als ik het hele woord 'sleedoorn' intype en enter dan doet hij niets..

Ieg bedankt voor het reageren, ik zal over een paar dagen laten weten of hij op de andere zoektermen, ook medisch, wel informatie geeft..

Dank je wel :thumb: Marloes7

demaurice, ik laat nog even iets horen, tot nu toe heb ik geen problemen meer, als ik b.v. na een ingetyped woord op
'google zoeken' klik ipv enteren dan kreeg ik wat ik wilde, nu werkt Google weer gewoon met eneteren tot nu toe.
In elke geval heel erg bedankt voor het reageren.

Marloes7 :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan