Vraag restore

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenI

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Goedenavond,

Ik heb even hulp nodig van experts.
Een of andere randebiel heeft op mijn pc lopen klooien en nu is werkelijk AL MIJN DATA weg. Ik ben hier echt kapot van. Alle partities zijn naar de klungel en niets werkt meer.

Nu heb ik een vraag. Zijn er softwarepakketten of tips hoe er misschien een mogelijkheid is dit terug te krijgen? Ik heb namelijk ooit begrepen dat je software nooit "echt" weg is.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik kan wel janken!!!

Alvast vriendelijk dank.
Groet,
Jeroen

JeroenI zei:
Goedenavond,

Ik heb even hulp nodig van experts.
Een of andere randebiel heeft op mijn pc lopen klooien en nu is werkelijk AL MIJN DATA weg. Ik ben hier echt kapot van. Alle partities zijn naar de klungel en niets werkt meer.

Nu heb ik een vraag. Zijn er softwarepakketten of tips hoe er misschien een mogelijkheid is dit terug te krijgen? Ik heb namelijk ooit begrepen dat je software nooit "echt" weg is.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik kan wel janken!!!

Alvast vriendelijk dank.
Groet,
Jeroen

probeer eerst eens systeem herstel

Ik heb windows opnieuw moeten installeren, en is ook al gebeurd. Heeft een systeem herstel dan nog nut?

JeroenI zei:
Ik heb windows opnieuw moeten installeren, en is ook al gebeurd. Heeft een systeem herstel dan nog nut?

dat kon ik even niet uitmaken uit de tekst hierboven

JeroenI zei:
Nee dat heeft geen nut!!!

Start eens op met een Boot Diskette in de A drive en kijk dan eens via de Dos Promt in C en eventueel andere HD wat er nog op staat.
Ga in iedergeval niets meer installeren,want bij overschrijving wordt het alleen maar moelijker om de Data terug te halen.

Lees eens Door

Hey BANDIT123,

Ik denk dat alles al naar zn knoppen is doordat al die partities veranderd waren (snik).
In hoeverre is dat programma wat jij laat zien (bedankt trouwens) goed? Wat kan dat terug halen? Bestanden die totaal verdwenen zijn? Ik heb namelijk ooit wel eens gehoort, dat als bestanden verwijderd zijn, het niet altijd zo hoeft te zijn dat deze definitief weg zijn.

Zijn er nog meer mensen met meer tips? Alles is welkom en kan het nu zeker goed gebruiken.

Groet,
Jeroen

Als je in iedergeval wel naar een aparte lege schijf schrijft is dit progje redelijk goed.

Anders wordt het Betaalde programs

Heb ik helemaal geen moeite mee, want de data die ik kwijt ben kost meer dan alle programma's bij elkaar. Rechtstukken en dergelijken.

Dus, als je nog meer software hebt, heel graag.

Alvast bedankt en bedankt voor de reacties.

voor kom problemen, maak regelmatig een backup.

Laatst bewerkt:
humpe zei:
voor kom problemen, maak regelmatig een backup.

Dat is een mosterd-na-de-maaltijd-tip en erg zuur als je dat niet gedaan hebt:confused:

Zo heb ik ook moet leren, door schade en schande wordt je wijs.

Hallo Mumzel,

ik weet hoe er het is als een student perongeluk op zijn pc is gaan zitten deze al 6 weken kwijt is om deze telaten reperen, en deze al die tijd niet kan gebruiken, en daarom gebruik ik ook een externe shijf gebruik om backup op te zeten..

humpe zei:
Zo heb ik ook moet leren, door schade en schande wordt je wijs.

Ja en dat bedoel ik. Jeroenl weet het nu al voor een volgende keer. Dat overkomt hem niet meer;)

Ja normaal gesproken vind ik het ook niet erg. Maar er zitten documenten op van een waarde van rond de 10.000 euro, en deze zijn niet eens van mijzelf. Ik had hier allang een backup van moeten maken, stom stom stom.

Ik kom er ook niet echt erg uit met die recovery tools :(

Dat is wel flink balen zeg!!

Nou ik ga mn uiterste best doen en kijken wat ik nog terug kan krijgen.
In ieder geval bedankt!

Groet,
Jeroen

Ok, in principe vind ik nog best veel dingen terug, maar foto's e.d. staan er wel tussen alleen met een streep er doorheen, en als ik deze restore krijg ik een kruisje ipv de foto, is hier nog iets aan te doen? Dat zou namelijk vrijwel al m'n zorgen weg halen.

B.v.d.

De auto uit een shredder? Dat zegt mij vrij weinig en heb daar nog niets over gelezen in dit topic hoor...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan