Vraag Roxio 9

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ocho
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ocho

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Sinds kort maak ik gebruik van Roxio easy media creator 9. Nadat het mij niet lukte om mp3 aan een al gevulde (maar niet volle!) schijf te branden, geeft mijn laptop na het opstarten elke keer de volgende meldingen: Buffer overrun detected! en vervolgens: Runtime error! R6025 pure virtual function call.

Het is me ook niet gelukt om daarna mp3 op een nieuwe, lege schijf te branden.

Kan iemand mij de oplossing voor dit probleem geven?

Deel 2...

Beste Bork,

Bedankt voor je snelle reactie. Heb gedaan wat in de link stond, heb uiteindelijk Roxio opnieuw geinstalleerd. Opnieuw geprobeerd te branden, maar: geen succes. De melding is weer: there was a problem writing to the disc. You can try again by clicking the Retry button. You will need another blanc disc ready.

Gedaan, maar geen succes.

Een verschil met de vorige keer: onder uitvoeren, msconfig, services, staan geen Roxio- onderdelen meer vermeld, terwijl dit eerst wel het geval was (behalve dan de onderdelen die in de link stonden, vandaar dat ik Roxio geherinstalleerd heb)

Nog meer tips?

krijg je nu nog steeds die zelfde foutmelding Runtime error! R6025 pure virtual function call. of is die nu weg?

Nee, deze is weg. Maar ook raar: als ik de geselecteerde mp3 naar het Roxio burn 2 disc icoon rechts onderin mijn scherm sleep, krijg ik de melding dat ik een schijf moet ingeven, terwijl deze er al inzit! Alsof Roxio niet herkent dat er een (nieuwe!) schijf in de computer zit!

hmm dat zou eventueel kunnen inhouden dat er iets met je branden zou kunnen zijn. een ander merk dvd/cd geeft die ook problemen? andere data branden geeft dat problemen ? een ander brand programma , bjivvorbeeld windows burning engine werkt die wel ?

Andere schijven: geen resultaat. Andere media (dvd) nog niet geprobeerd. Met de Windows Media Player de volgende melding: windows media player kan de bestanden niet kopieren naar de cd. Zou het dan toch een probleem met de brander zijn? Hoe kan ik controleren of deze goed is?

Misschien je firmware die niet meer bij de tijd is, erg typisch voor dat soort fouten. Kun je even je type brander geven? Dan zoeken we er wat firmware bij. :)

Bedankt voor je info, maar ik werk met een nieuwe Dell laptop met pre-installed software. Ik betwijfel dus of dit het probleem is.....?

Ik heb het niet over je software, maar over je firmware. Dat is de "software" die de verbinding tussen je hardware en je pc/software onderhoudt.

vraag roxio 2010

kan iemand mij vertellen waarom alles perfect werkt in internet explorer 8 en van zodra je met internet explorer 9 werkt het plots niet meer werkt wie kent het antwoord en wie heeft de oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan