Vraag selectieve copie archiefmap Outlook (Express)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erial-C

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2001
Berichten
245
Op verschillende computers gebruik ik Outlook Express.

Om ervoor te zorgen dat op iedere PC de e-mails/adressen/regels etc. up to date zijn, copieer ik regelmatig de archiefmap van de hoofd PC naar de andere PC's, om dan zo de nieuwe berichten te importeren.

Probleem is dat ik dan van alle "oudere" mail duplicaten krijg. Niet alleen de nieuwe mails worden dus geïmporteerd, maar ook de oudere.

De enige manier om dat te voorkomen is alle mappen te deleten voordat ik de update importeer.

Ik heb gezocht naar een optie om alleen de nieuwe mails te importeren, maar die heb ik niet kunnen vinden.

Heeft iemand een handige tip/idee?

Dank!
 
Het zou handig zijn als alle pc's gebruik maakten van 1 centrale gedeelde map waar het archief staat
 
Mee eens, ware het niet dat de PC's niet binnen een netwerk verbonden zijn (betreft bijv. ook de PC op mijn werk)
 
Bedankt voor de tip, maar kan je daarin ook aangeven dat je bijvoorbeeld alleen de mails van de laatste wilt, en dus niet de hele inbox, of hele sentmail map?
 
Met dit programma kan je dat niet. Het maakt een backup van alles files en rules en adresboek. Passworden enzo.

Maar als je deze dan weer naar de andere pc zet hou je wel alles het zelfde. En dat is wat je wilt toch !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan