[Vraag] Software vraag - m.b.t film maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter stylo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stylo

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Hallo,
Ik wil een soort film maken maar nu zoek ik een aantal programma's.

Ik zoek iets waarmee je je stem wat kunt veranderen, waarmee je dus iets inspreekt en dan word je stem veranderd in zo'n zware stem die je ook wel hebt met trailers van films.

Ik zoek ook nog een goed bewerk programma, nu dacht ik aan Sony Vegas, maar hebben jullie nog andere ideeen?

En nu wil ik dus ook zelf een simpele cover maken. Niet teveel poespas, maar gewoon een simpel covertje. Met wat tekst op de achterkant, mooi plaat op de voorkant en mooie letters. Nu ben ik niet echt een held met Photoshop, dus ik hoopte dat iemand mij een beetje in de goeie richting kon helpen. Heb wel eens met tut's gewerkt als pixel2life ofzo, maar dat was een drama. Ik moet gewoon een simpele maar toch mooie cover hebben.

Met vriendelijke groet,

Nick

Er is een programma voor, maar das niet gratis. Het is er ook niet voor bedoeld maar je kan het er perfect voor gebruiken. Het heet Magix Music Studio 14. Je kan er evt ook film in monteren maar daar is het niet voor bedoeld. In magix kan je allerlei geluidseffecten toevoegen en mooie opnames maken. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Er is een programma voor, maar das niet gratis. Het is er ook niet voor bedoeld maar je kan het er perfect voor gebruiken. Het heet Magix Music Studio 14. Je kan er evt ook film in monteren maar daar is het niet voor bedoeld. In magix kan je allerlei geluidseffecten toevoegen en mooie opnames maken. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Ik zal het eens bekijken, bedankt in ieder geval :)
Magix Music Studio 14 kan ik gebruiken voor het inspreken van iets en dan de stem veranderen of .... ? :P

Ik wacht nog op reacties van mij andere vragen :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan