Vraag tussen 2 laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

daulnis

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2009
Hoi, ik heb een beetje rond gezocht voor een laptop en kwam op twee verschillende uit namelijk deze en deze

Nu is mijn vraag welke nou eigenlijk het beste is qua gaming performance?
Die intel hd graphics 400, is dat wat? Deze laptop heeft ook 2gb minder ram dan die andere.
Ik vind dit raar want die 7750 is nog maar in 1 winkel te bestellen en ook een stuk ouder dan die andere maar toch dezelfde prijs en ik dacht naar mijn mening bijna dezelfde specs.

alvast bedankt!

p.s. apart of gedeelde videokaart, maakt dat veel uit?

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar kan ik heel kort over zijn in jouw geval: nee, dat is niet wat.
Die 4000 serie is wel de beste versie van interne graphics van intel, maar als je wilt gamen is het niet genoeg.
dan heb je een aparte videokaary nodig.

Zo wis raad ik het af om acer te kopen
Ik hen te vaak te slecht verhalen gehoord over acer.
Zelfs leveranciers van acer durven geen garantie te geven over de producten die ze voor hun hebben geproduceerd

Als je die andere laptop nog maar bij een winkel kunt kopen kun je dat beter miet doen.
Dan is dit een product wat end of life is.
Zoek dan naar een vergelijkbaar product wat nog wel volop geleverd word.

Als je een budget noemt en jouw eisen kunnen we hier wel een laptop suggereren.
Denk daarbij aan eisen als wat wil je er mee kunnen (in geval van games, wat voor games). Wat doe je er het meeste op doen en specifieke eisen zoals bepaalde aansluitingen.

Laatst bewerkt:
Mijn budget is 600 euro, ik zou graag een 17 inch laptop willen hebben. Ik speel niet de nieuwste games maar zou wel graag een zo goed mogelijk presterende laptop willen hebben. Het enige spel dat ik speel is League of Legends, en dat is zeker geen zwaar spel:

Recommended System Requirements
3 GHz processor
2 GB of RAM (Windows Vista and 7 users should use 4 GB of RAM or more.)
6 GB available hard disk space
GeForce 8800 or equivalent video card (Dedicated GPU with 512MB+ Video Memory(VRAM))

Verder heeft het niet echt iets speciaals nodig, een hdmi aansluiting zou fijn zijn maar dat zit volgens mij tegenwoordig op elke laptop.

edit: deze of deze misschien? uit enthousiasme ben ik ook druk bezig met zoeken ;)

Laatst bewerkt:
die asus laptop is prima en een stuk sneller dan die samsung
de videokaart kan prima League of Legends aan:thumb:

Mijn vriendin heeft die Asus nu twee weken, en hij bevalt haar prima op 1 ding na. De drivers voor de geluidskaart moet je echt meteen ff updaten en de laptop is over het algemeen een beetje rumoerig.

Verder is hij wel erg snel, en grafisch meer dan voldoende voor het spel wat je wilt spelen.

Mijn vriendin heeft die Asus nu twee weken, en hij bevalt haar prima op 1 ding na. De drivers voor de geluidskaart moet je echt meteen ff updaten en de laptop is over het algemeen een beetje rumoerig.

Verder is hij wel erg snel, en grafisch meer dan voldoende voor het spel wat je wilt spelen.

Rumoerig in wat voor opzicht? de fans die hard draaien ofzo? is daar iets aan te doen?

vraag me af of lifeline25 het over de zelfde type laptop heeft Asus is een merk en die maakt heel veel verschillende laptops
het hoeft dus niet zo te zijn dat deze laptop "rumoerig" is

en als het gaat om laptops dan is asus wel de laatste die veel geluid maakt en als dit wel zo is terug sturen naar de winkel

Laatst bewerkt:
@ Firestorm, het is exact dezelfde. Bij een hoge belasting zoemt de harde schijf redelijk hard, tenminste als ik het vergelijk met mijn eigen HP.

@ daulnis: Overigens is het niet storend als je altijd aan het gamen bent met een headset. De Asus heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding dus ik zou nog steeds voor die gaan als ik jou was.

Ik heb 'm besteld. verwacht hem morgen in huis. In ieder geval bedankt voor de reacties :)

Nou ik heb hem binnen, ben er alleen niet zo tevreden mee. De speakers zitten namelijk onder de laptop en dit geluid is echt afschuwelijk dat er uit komt. Ik snap niet wat hier praktisch het nut van is en daarom wou ik vragen of jullie soms een goed alternatief weten voor rond de €600,-? Als die er nou niet is zal ik het hier dan wel mee moeten doen, maar liever heb ik wel een beetje normaal geluid uit mijn laptop.

Dit is degene die ik nu heb: http://www.laptopshop.nl/product/209149/asus-a75de-ty026v.html

tjah speakers en laptops gaan niet echt samen je kunt dan beter een headset of aparte boxen aan schaffen
de speakers in laptops zijn zoiezo compact dus verwacht geen uberkwaliteit wat dat betreft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan