• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vraag verwerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco Hoeksma

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2006
Hallo,

ik heb enige tijd geleden al meerdere vragen gesteld op dit forum en heb ondertussen de "gewone vragen" van mijn bestand kunnen verwerken met dank aan jullie hulp! Ik loop alleen weer tegen een aantal probleempjes aan! Ik kan zonder bestand niet goed uitleggen wat mijn probleem is en ik heb dit dus beschreven in het bijgevoegde bestand! Ik heb problemen met vragen 4,5 en 6. (de beschrijving staat bij de tabbladen Almere, Amsterdam en Boxtel).

Wie zou hier naar kunnen kijken en mij uit de brand helpen?? Alvast bedankt weer!! N.B. de vorm van het invoerblad en de antwoordbladen (Almere, Amsterdam en Boxtel) wil ik wel op deze manier houden als dat mogelijk is!!

Met vriendelijke groet,

Marco Hoeksma

Bijlagen

Dag Marco

zie bijlage, heb dat ook gedaan. Bij vragen / onduidelijkheden / troubles, ... vraag maar.
Ik heb ook meer tekst met informatie bijgetypt om het overzicht niet te verliezen.

Waarschijnlijk krijgen we morgen vraag 7, 8 en 9? :D

Wigi

Bijlagen

Wigi, jij bent mijn held!! :) Je hebt zelfs mijn probleem met de 0 antwoorden opgelost :) Daar wilde ik zelf eigenlijk nog even mee proberen, maar bedankt!! :)

mvg

Marco Hoeksma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan