vraag vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

franssen00

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
hallo ik heb een probleem ik heb vista nu 32 bit nl ultimate versie ik heb hem gebrand enzo ging allemaal goed maar als ik opnieuw opstart wilt die niet booten van cd en cdrop staat als eerste en in windows zelf start die wel goed op wat kan het ptobleem zijn

Het is geen opstartbare dvd, of het is een dvd in een cd speler, op een cd past hij sowieso niet.

Denk niet dat je veel hulp krijgt, met illegaal spul.

Je pc moet wel als eerste booten van de cd/dvd drive.

In je BIOS kan je de opstartvolgorde ( boot sequense ) vinden en daar je cd/dvd drive als eerste zetten.

staat allemaal goed want ik heb ook de engelse en die boot perfect en de bestanden zijn allemaal hetzelfde heb alles geprobeerd image gamaakt opstartbare cd alles maar geen resultaat

Hoi !

Zoals LP al zei: De DVD is niet bootable !

De versie die op internet rond gaat van Vista NL is dat niet; de deskundigen zijn het er nog niet over eens wat eraan toe te voegen opdat ie wel werkt.

Enigste oplossing, als dual-boot installeren vanuit een werkende XP-installatie, of een goede versie in de winkel aanschaffen !

Greetz,

Harry.

Even voor de goede orde...uit de huisregels komt dit:

Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Maar je loopt wel op het randje met vragen over iets illegaals.

Je moet de image branden als Image en niet als Data DVD.
En het kan ook gewoon een niet werkende versie zijn.

heb een andere versie nu en werkt perfect alles gaat goed aleen krijg ik mijn tv kaart niet aan de praat het is een videomate crompto pci tv card

Ja kijk even af en toe op de site van de fabrikant, voor de drivers van Vista.
Ze zullen zo wel komen voor de meeste hardware die nog niet geweest is.

kan iemand hier aan zijn dat dit de echte versie is zoals de winkel versie dit vraag ik me af

Laatst bewerkt:
Hoi !

Geen product-ID, dus helemaal kloppen doet het niet.

Maar ja.....

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan