• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vraag Vlookup/IF_THAN - formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

siem75

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2010
Hallo,
Wat is de beste manier om in een excel document op tab3, de verschillen tussen tab1 en tab2 naar boven te halen.Dus vergelijk de cellen met gegevens (zowel tekst als getallen en bedragen) uit tab1 en tab2 en geef mij op tab3 de verschillen tussen deze twee tabs.De opbouw van de tabel 1 en 2 zijn identiek, het kan alleen zijn dat de inhoud van de cel veranderd is (bv een wijziging in datum,tekst, bedrag) en dat wil ik in tabel3 op tab3 naar voren laten komen in een tabel die qua layout hetzelfde is als de andere twee tabellen. Heel verhaal maar ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Beste fpullens , welkom op het forum .
Als ik mijn linker deur dicht doe en dan mijn rechter open en ik stap terug links in , wat is de kleur van mijn deur dan . Post eens wat je hebt ( dummie gegevens ) en dan kunnen we kijken wat je wil verkrijgen een somproduct over meerdere sheets .

@ Daniel,

De kleur van de deur zal de kleur zijn die jij eraan geeft als jij er een pot Gamma verf tegenaan werkt.

@ fpullens,

Dit kun je het beste oplossen met Access.

Het kan ook zo opgelost worden.

Cobbe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan