vraag waar vind ik een template ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Ik wil de volgende site gaan maken en zou het liefst een template gebruiken maar waar vind ik die of hoe moet ik deze site aanmaken. Will de site graag klaar maken voor 1024x768. Alvast bedankt voor de antwoorden. :thumb:

Bijlagen

• idee_site_.jpg
    idee_site_.jpg
    66,2 KB · Weergaven: 46

Bedankt voor de hulp, ik heb ook al diverse templates sites doorzocht maar wil gewoon een layout hebben voor de site waar ik mijn idee kan inpassen.Zie de foto die ik erbij heb gepost bij mijn eerste post.:)

Ik ben dus wat gerichter aan het zoeken en wil dus niet uren kwijt zijn aan het bekijken van templates die ik toch niet nodig heb.

Aangezien je ontwerp relatief eenvoudig is kun je dit toch als template gebruiken, of begrijp ik het nu niet goed.

Mag ik je er trouwens nog even op wijzen dat je een typfout in contact hebt?

Er staat contackt.

Aangezien je ontwerp relatief eenvoudig is kun je dit toch als template gebruiken, of begrijp ik het nu niet goed.

Wat ik laat zien is uit Paint shop ik moet hem dus nog omzetten na een pagina maar weet niet hoe ???

is er hier niemand die het antwoord weet hoe deze site temaken of een template weet die ik hiervoor kan gebruiken ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan