• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vraag zoek formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

allright48

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Ik ben op zoek naar het gebruik van een juiste zoekformule. Ik wil een bepaalde waarde weten aan de hand van de juiste kolom en rij. Extra punt is dat de datum op dagbasis verschuift.

Zie voorbeeld bestand> Ik wil weten hoeveel tijd met kwijt is met paprika's plukken op 2 jan, oogsten op 2 jan etc. Nu staat 2 jan in kolom G, deze verschuift morgen naar kolom H. Data mag kome in overzicht tab.

Wie weet een makkelijke oplossing?

Bedankt!

Bijlagen

Nu staat 2 jan in kolom G, deze verschuift morgen naar kolom H.
Waarom? Wat is daar het nut van? Zet de nieuwe datums gewoon rechts van de oude, zoals de rest van de wereld dat doet, en volgens mij heb je dan nergens last van :).

Dit heeft meer te maken met een ander bestand dat dagelijks wordt gedraaid, per dag schuift deze automatisch op.

dit is een oplossing met eenvoudig te begrijpen formules:
het is eventueel aan jou om de formules zo te veranderen dat de hulp kolom en hulp rij niet meer nodig zijn.
en de foutwaarde af te vangen

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan