Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door beemer_fan
Ik denk niet dat ze nog ISA-apparaten maken.
Geplaatst door beemer_fan
AGP is de Avanced Graphical Port. Hier komt de videokaart in te zitten. Deze poort heeft het voordeel nog sneller te zijn dan PCI. En het kan de RAM van de videokaart gebruiken voor de monitor i.p.v. RAm van het moederbord daarvoor te nemen.
ISA is het oudste systeem om uw computer uit te breiden. De sloten zijn over het algemeen wit (grijs) en het langste op het moederbord te zien.
PCI wordt tegenwoordig het meeste gebruikt. Ik denk niet dat ze nog ISA-apparaten maken. Maar ze staan nog op sommige moederborden omdat niet iedereen natuurlijk nieuwe apparaten (netwerkkaarten, interne modems, ...) gaan kopen als ze een nieuwe computer kopen. PCI zijn de zwarte kortere modellen op het moederbord. Ze hebben een grotere overdrachtsnelheid dan ISA. Er worden ook videokaarten gemaakt die op de PCI-sloten passen (wordt gebruikt als je bv. meer dan 1 monitor wilt gebruiken).
Het verschil tussen AX en ATX zit hem inderdaad in de kast. Hier is een link met wat info:
http://www.supermicro.com/PRODUCT/Chassis/chassis.htm
Ik hoop dat je hiermee een beetje meer weet...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.