Vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Hallo, ik bouw websites via dragen drop (slepen) dus een What You See Is Wat You Get (WYSIWYG) manier voor mensen, maar mijn klanten vragen hoe ze zelf de website kunnen beheren (enkel een foto of tekst toevoegen) nu heb ik rondgespeurd maar mogelijkheden maar die kon ik weinig vinden, bij mezelf dacht ik aan een formuliertje, zoals naam, website, pagina, nieuwe tekst en n verzendknop, alleen bij t vakje nieuwe tekst kan n klant alleen maar een tekst neerzetten, er moeten ook foto's bij kunnen en je moet de tekst op kunnen maken. Alleen dit gaat niet in n standaard formuliertje, zelf dacht ik aan een soort tekst editor (meeste online gratis websitemaker programma's op internet hebben wel zo'n formulier) zodat de klant alles kan invullen in zo'n editor en naarmij toe kunnen sturen, ik kan ook aan de klant vragen t in MS Word te zetten en door te sturen alleen dit vind ik niet echt professioneel.

Dus dat de klant via een formulier met teksteditor tekst met opmaak en eventueel foto's naarmij toe kan sturen zodat ik t op zijn website kan aanpassen, wie weet hoe ik dit kan doen? Ik ben 15 dus graag simpele uitleg :-) (ook hoe ik dit moet plaatsen) bijv de editor van helpmij.

Alvast bedankt!
Groeten Jesse

Aller eerst is het verstandig om je tekst met wat aanpassingen neer te zetten. Minder komma's en meer punten. Dan is het een heel stuk leesbaarder. En dan nog even kijken naar je zins opbouw.

Ook zou ik even je titel aanpassen, met 'vraag' is het voor andere niet duidelijk wat je bedoelt in de titel.

Maar goed, waarom neem je niet gewoon een kant en klaar Joomla CMS?

Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp heb jij dus een aantal klanten waarvan je de website beheerd, en die klanten willen regelmatig updates doen?
Om dat snel en goed te laten verlopen wil je een systeem waarmee ze jouw een bericht kunnen sturen met evt. foto's en nieuwe tekst?

Het kan aan mij liggen natuurlijk, maar is dat niet gewoon e-mail?
Als een van mijn klanten een aanpassing nodig heeft (op een webpagina zonder CMS, zoals hierboven vermeld) dan mailen ze mij ook gewoon.

Voorbeeld:

Dank je wel voor deze info.Wat het internet betreft; gaan we over denken. En als * vrijkomt ga ik voor optie " 1 ". Ik laat het je weten als het zover is.

Zou je voor mij de agenda willen aanpassen ? : "***" weghalen en 22 september veranderen in 29 september .

Fijn weekend!

Groetjes,
*

Anyways, als je toch een formuliertje op je website wilt dan kan je dit uiteraard met php maken:
Of je kan gaan voor een kant en klare oplossing: http://www.mijnmailform.nl/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan