Hallo, ik bouw websites via dragen drop (slepen) dus een What You See Is Wat You Get (WYSIWYG) manier voor mensen, maar mijn klanten vragen hoe ze zelf de website kunnen beheren (enkel een foto of tekst toevoegen) nu heb ik rondgespeurd maar mogelijkheden maar die kon ik weinig vinden, bij mezelf dacht ik aan een formuliertje, zoals naam, website, pagina, nieuwe tekst en n verzendknop, alleen bij t vakje nieuwe tekst kan n klant alleen maar een tekst neerzetten, er moeten ook foto's bij kunnen en je moet de tekst op kunnen maken. Alleen dit gaat niet in n standaard formuliertje, zelf dacht ik aan een soort tekst editor (meeste online gratis websitemaker programma's op internet hebben wel zo'n formulier) zodat de klant alles kan invullen in zo'n editor en naarmij toe kunnen sturen, ik kan ook aan de klant vragen t in MS Word te zetten en door te sturen alleen dit vind ik niet echt professioneel.
Dus dat de klant via een formulier met teksteditor tekst met opmaak en eventueel foto's naarmij toe kan sturen zodat ik t op zijn website kan aanpassen, wie weet hoe ik dit kan doen? Ik ben 15 dus graag simpele uitleg
(ook hoe ik dit moet plaatsen) bijv de editor van helpmij.
Alvast bedankt!
Groeten Jesse
Dus dat de klant via een formulier met teksteditor tekst met opmaak en eventueel foto's naarmij toe kan sturen zodat ik t op zijn website kan aanpassen, wie weet hoe ik dit kan doen? Ik ben 15 dus graag simpele uitleg

Alvast bedankt!
Groeten Jesse