[vraagie] ReadyBoost Imac?

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4dc0w344

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
hallo mensen

Ik heb vandaag want gelezen over ReadyBoost en ik vind het echt super handig, Maar nou is mijn vraag is er ook zon sort iets voor de Imac?

alvast bedankt!

P.S hebben jullie ook een goede tip voor wat voor USB grootte ik het beste kan koope(en dan bedoel ik wel een betaal barre en niet de grootste :p )
P.S.S Ik hoef hier GEEN vragen waarom ik een Imac koop (dat krijg ik overal ! )
P.S.S.S had ik nou dubbele "S" en moeten gebruiken in "P.S" of had ik dubbele"P"s moeten gebruiken :o

nee dit bestaat niet, het enige wat erop lijkt is om je swap geheugen te vergroten/te verplaatsen naar een usb stick, maar hier ga je echt geen verschil mee merken. het beste is om gewoon meer ram te kopen.

en over het algemeen kan je gewoon alles in 1 ps proppen, maar mocht daarna weer wat vergeten zijn is het p.p.s. (post scriptum en post-post scriptum = naschrift en na-naschrift). digitaal gezien is dit helemaal niet nodig omdat dit over het algemeen gemaakt was voor als je plotseling nog iets op je brief moest schrijven nadat je deze al ondertekend had, maar digitaal kan je je post gewoon editen, dus niet nodig ;)

oke dank je wel voor alle 1 de dingen :thumb:

Maar ik ga op mijn Imac een paralel laten lopen zodat ik nog steeds windows dingen er op ken doen, werkt het dan wel of weet je dat niet?

EDIT: is het trouwens ook mogenlijk om ReadyBoost te gebruiken met een CD ?

Laatst bewerkt door een moderator:
als je hem naast mac draait zou het wel moeten kunnen denk ik. of het ook werkt als je hem als virtuele pc draait weet ik niet zeker. volgens mij kan het niet met een cd nee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan