Vraagje over 2 monitoren aansluiten op 1 PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivar2112

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2008
Hi,

Ik ben van plan om 2 monitoren aan te sluiten op mijn pc, met 1 videokaart (Nvidia Geforce GT220) Ik wil in de VGA poort een beeldscherm aansluiten en met een DVI / VGA converter een 2de monitor aansluiten op de DVI uitgang, nu vroeg ik me af, worden deze 2 monitoren afzonderlijk herkend als ik dit doe, of laten ze gewoon beide het zelfde beeld zien??

Ik wilde dit graag even weten voor ik een DVI/VGA converter koop.

Greets
Ivar

het is maar net hoe je dat op de computer instelt want eerst zal deze dupliceren dus 2 keer dezelfde beeld en als je de instellingen instelt op uitbreiden zal het 1 bureablad zijn en een exstra beeldscherm waar je exstra dingen heen kunt slepen

met welk besturingsysteem werk jij nu

met welk besturingsysteem werk jij nu

Windows 7 Ultimate, ik vroeg het me gwn af omdat ik had gelezen dat er iemand was die een splitter in zijn VGA had gestoken en daar dan 2 monitors op had aangesloten die uiteindelijk als 1 monitor herkend werden.

wanneer jij 2 uitgangen in je videokaart heb dan kun jij je beeldscherm uitbreiden maar wanneer er 1 uitgang is kan er ook maar 1 beelscherm aangestuurd worden

Laatst bewerkt:
wanneer jij 2 uitgangen in je videokaart heb dan kun jij je beeldscherm uitbreiden maar wanneer er 1 uitgang is kan er ook maar 1 beelscherm aangestuurd worden

Dat is inderdaad logisch :D
Bedankt, vraag is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan