Vraagje over AC Adapters

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook niet, maar wat ik wel weet is wanneer ik er mee wordt gespot rond een uur of 4/5 in de ochtend, dat ik nooit met mijn lichaam OP de laptop ben gespot. Dat zegt toch wel wat dat het iedere keer niet zo was. De aansluiting zit aan de achterkant.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Kijk aansluiting achterkant ligt dus tegen het ledikant aan;) wat bij beweging van je dus heen en weer gaat . maar dat maakt in wezen allemaal niet uit je krijgt in ieder geval dus geen breuk van het lang aan staan dat staat als een paal boven water.

@Modag,

Dankjewel voor je reactie. Dat het langdurig aan staan van de laptop niet de oorzaak kan zijn mag inderdaad duidelijk zijn. Het enige waar ik me op focusde daarnet wat dat die persoon beweerde dat hij van binnen gebroken is, omdat ik soms slapend met de laptop wordt gespot op bed, maar gezien jouw reactie bevestigt dat dat eigenlijk niet realistisch is, en vooral niet met de tekening die ik heb gemaakt op de vorige pagina, kan ik met gerust hard zeggen dat ik niet de oorzaak ben van de defecte adapter.

Laatst bewerkt:
Koop dan ieder een eigen adapter ben je van probleem af geen schuld vraag meer.

Ja ik woon onder een dak met mijn ouders en mijn zusjes, en een bepaald persoon (je weet denk ik al wie), wijst met het vingertje mijn kant op en probeert met achterlijke theorie te bewijzen dat ik de dader ben. En om eerlijk te zijn, heeft deze persoon ook weer niet zo veel computerkennis, deze persoon weet wel hoe je op internet surft, download etc. Met deze reacties op een professioneel forum als deze probeerde ik mijn gelijk te halen. De twee oorzaken die deze persoon noemde was: 1. Ik gebruik de laptop het meest dus jij zal het vast gedaan hebben. 2. Ik heb je vaak slapend met de laptop op bed gespot dus jij hebt het gedaan. Ik probeerde met jullie reacties te bewijzen dat allebei niet zo is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan