Vraagje over ati 2600 Pro AGP 512 MB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silenc3

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Ik heb een 2,4 ghz celeron processor en een niewe ati 2600 pro agp 512 mb kaart en 2 gb ddr 2 geheugen met 2 harddisks van 5600 toeren ik heb windows xp pro. Maar me graphics zijn juist achteruit gegaan terwijl die in in een andere pc wel goed werkt ik snap het niet, Cod 1 geeft slechte framerate wat al helemaal niet kan. Maar andere spellen doen het soms goed en dan weer niet. Heb alle geheugen getest of er zitten geen fouten in maar snap niet dat me games zo langzaam zijn. Ligt het aan me celeron processor en moet ik pentium 4 nemen ofzo. Graag hulp. Heb er best verstand van maar ik snap dit ff niet Ik heb btw 300 wat voeding en heb alle pci kaarten eruit gehaald zodat me graphic card optimaal stroom krijgt maar dan nog Iemand? Help mij :)

Laatst bewerkt:
2.4 ghz Pentium 4
768 mb ddr2 ram
1 van 40 gig en 1 van 80 gig
xp pro ook

thanx

Laatst bewerkt:
Dat zou dan best wel eens de oorzaak kunnen zijn Celeron versus P4.

Dat is inerdaad vraag 1 en daarnaast: een Celeron en een 2600 Pro zijn nou niet bepaald iets om mee te gamen

hm ok ik heb 478 socket raad je me aan om eem pentium 4 erin te stoppen of meer voeding er bij te doen of combinatie van beiden

Wil je goed kunnen gamen een combinatie van alle 3:

1) betere processor
2) betere videokaart
3) betere voeding

Wil je goed kunnen gamen een combinatie van alle 3:

1) betere processor
2) betere videokaart
3) betere voeding

Ok dus een pentium 4 erinproppen , moet lukken, en me videokaart kan ik nog ruilen 1 dag te gaan, iemand een idee voor een goeie agp kaart om te gamen ook al zijn die schaars.. thanx

De voeding kan er ook nog wel bij dan 500 wat moet genoeg zijn.

Laatst bewerkt:
Behoorlijk duur kaartje voor een middelmatige, enigzins verouderde, pc....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan