vraagje over CiD

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikey26

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
heyyy ik zit met t zelfde CiD pop-up probleem en ik heb werkelijk alles geprobeerd wat ik er op internet over heb kunnen vinden maar ik krijg t echt niet voor elkaar is er iemand die wel een goede oplossing heeft of denkt te weten ik heb cleanse uninstaller geprobeerd wat op deze site stond vermeld super ad blocker en echt helemaal nix alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.

Download superantispyware eens en laat daar je pc mee scannen:
http://www.superantispyware.com/
(free versie)

PS, probeer met leestekens te typen, dit is namelijk lastig te lezen, als je het zonder doet.

re

bedankt voor de tip maar hier is het probleem helaas niet mee opgelost superantispyware heeft helemaal niks op mijn laptop aangetroffen ook heb ik trouwens spybot search and destroy geprobeert maar helaas zonder resultaat :confused:

grtz mike

Hallo mikey,
Ik had het zelfde probleem. Ik kwam er ook steeds niet van af maar een goede site is deze.
- Je moet eerste HijackThis downloaden.
- Dan moet je, je systeem scannen. Je krijgt daarbij een logje (een text bestand).
- Die moet je op het forum zetten. (je moet natuurlijk eest registreren)
- Daarna moet je wachten tot iemand reageert (min 72 uur wachten voor je weer een bericht stuurt.:D)

Bij mij heeft het geholpen, dus succes:D:thumb:

cid probleem

heyyy bd44 nou t heeft effe een tijdje geduurd maar t heeft inderdaad geholpen hartstikke bedankt voor de tip :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan