• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vraagje over formules

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheWendigo

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
Na hier rond te neusen heb ik sommige oplossingen gevonden voor mijn probeersel . Het lukt mij maar telkes om het betrefende getal maar één x te verkrijgen en niet over de hele lijn .
bv ik werk met code op een ander blad zodat als men een de code ingeeft het bij horende getal krijgt maar dat lukt maar één x en niet als bv iemand een drie-tal dagen v neemt.
Het tweede prob waar ik (raar maar waar) mee sukkel is als ik een week invul de datums autom verschijnt in de betreffende vakjes en dat lukt ook maar één x

Heb het formulier er bij gezet met een beetje uitleg erbij.
Wie kan mij verder op weg helpen? :confused:

Bijlagen

Even een extra kolom gebruikt. Misschien is dit om op een idee te komen?

Zie bijlage.

Grt,
deSmid.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ook ik heb een paar kollomen toegevoegd, deze kunnen ook in één kolom worden geplaatst, maar dan wordt het een beetje lange en een daardoor onoverzichtelijke formule.

Bijlagen

Hartelijke dank voor de hulp aan beide
:D
Op het eerste zicht is dit wat ik zocht.Wat mij het meeste paf deed staan was de week samen met de datum :o nadien is het gemakkelijk om te zeggen "zo simpel" :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan