vraagje over gastenboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Goedemorgen allemaal!!!

Vraagje: ben bezig geweest met het maken van de site van m'n nieuwe bandje Madly: www.madly.nl. Zo ook het gastenboek via www.dutchzone.com/gboek met kleuren en al aangepast.

Ik ontving eergisteren een mailtje dat ze veranderingen hadden doorgevoerd en als ik nu via de knop naar het gastenboek ga, krijg ik een foutmelding:

Er is een runtimefout opgetreden. Wilt u beginnen met de fout opsporing?

Regel: 2
Fout: toegang geweigerd.

Na het klikken op nee gaat alles weer zoals eerst; geen probleem meer dus.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?

Liefs,
Lein

Ps: natuurlijk heb ik duchtzone al een mail gestuurd, maar hier (nog) geen antwoord op ontvangen!

fout uitschakelen

Je kan deze fout uitschakelen door:

In IE naar EXTRA--> INTERNET-OPTIES te gaan.
Kies daar GEAVANCEERD
Kies bij Surfen -->FOUTOPSPORING IN SCRIPTS UITSCHAKELEN.
Nu krijg je in ieder geval geen foutmelding meer

suc6

gedaan!

Hoi Derkie,

dank voor je antwoord. Ik heb het uitgezet, maarja; dat neemt natuurlijk niet weg dat die fout nog wel bestaat en dus wel zichtbaar is voor andere mutsen als ik die de foutmeling niet uit hebben staan.

Nog een idee?

Groet,
Marjoleine

dot komt volgens mij door te teller.
Verander de 0 op het eind eens in een 1

t.

welke teller

Lieve Teacher,

eh.. welke teller en vooral... waar???

Liefs,
Lein

In de gegeven bron-code.
Maar ik dacht dat dit alleen bij de Nedstad teller gold.

opgelost!

Werd er net op gewezen dat de fout blijkt opgelost!!!

Waarschijnlijk hebben ze bij het gastenboek iets gedaan (en daar lekker even een berichtje over gestuurd... NOT!). Maargoed; het is dus opgelost.

Liefs,
Lein

NOT

He, jakkie bah!!!

Na paar keer op verversen te hebben geklikt; zelfde probleem weer.... pffff....

Liefs,
Lein

snap d'r nix van

Tjeeeeeeemig de peeeeeeemig, wist niet eens dat er een teller bij zat????!!!!!????

Geeft 'ie ook nog eens meer dan 3.000 bezoeken staat van af 15 maart 2003. Kan dat nou?

Maargoed, bijgekomen van de schrik: geen ideeeeeee waar ik die teller van 0 in 1 moet veranderen :s

......
Lein

ik vrees dat je niets aan deze teller kunt doen; je hebt hem zelf niet geplaatst en je kan waarschijnlijk ook niet bij de pagina komen waar de teller staat.

Wat je kan doen is een mail sturen naar de webmaster/beheerders van het gastenboek of hun die teller even willen wijzigen. (de 0 in een 1 dus).

neem anders dit scriptje even op in je pagina; het is een beetje een ranzige oplossing, dus je kan hem alleen maar van mij hebben :P

Code:
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function teachers_geenfout() {
return true;
}

window.onerror = teachers_geenfout;
</SCRIPT>

t.

helemaal pleite

Hoi Teacher,

Nou, da's ook mooi! (NOT) Dutchzone.com heeft alles teruggetrokken en zelfs de site doet het niet meer.

Waarom nou ff geen mailtje sturen naar de betreffende gastenboek gebruikers.... Maargoed, iemand nog een tip voor een ander gastenboek? Op mijn eigen site www.marjoleinegoedhart.nl heb ik tboek, maar die registreren momenteel geen nieuwe 'klanten'.

Liefs,
Lein

alxnet.com?

en als je een scripttaal tot je beschikking hebt, zet er dan een eigen gastenboek op.

t.

scripttaal???

Lieve Teacher,

scripttaal??!!??!?!?!! Jij kent me toch inmiddels beter dan dat??? ;-)

Liefs,
Lein

ondertussen zou je toch moeten weten dat er zoiets is als server-side scripting.. je hebt vast wel eens gelezen over php, perl en asp. Dat bedoel ik dus ook.

en als ik het goed heb zit je bij easyhosting en die hebben de volgende pakketten:
http://www.easyhosting.nl/pakket.html
je hebt een eigen cgi-bin voor perl scripts dus we komen een heel eind.

Maar kijk ook maar eens op www.alxnet.com voor een kant en klaar gastenboek.

t.

ps... ze vind me lief... woei! :love:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan