Vraagje over geluid op mijn ps3 naar monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabouterplop15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 sep 2013
Berichten
1
Hallo

Ik had een vraagje ik zou mijn ps3 op mijn scherm willen aansluiten via een displayport naar hdmi adapter heb ik dan geluid ? en hoe want een usb headset voor ps3 kan alleen voicechat is er dan een manier om toch geluid via mijn monitor ofzo te laten komen ? zonder een speciale turtlebeach ofzo te moeten kopen

mvg
 
Welkom op Helpmij.nl :thumb:
Onderwerp verplaatst, het gaat om een gameconsole en niet om een geluidskaart.
 
Als je display geen audio uitvoer heeft dan heb je geen geluid en dat ga je ook niet krijgen ook. Met een turtlebeach, die je verbindt via bluetooth, kan je het in je oren gespeeld krijgen, maar ik snap dat het voor de jongere gamers een flinke investering is.

Een goedkopere oplossing zou dan een bluetooth speaker zijn. Die connect je met PS3 en de audio uitvoer laat je over de speaker gaan.
 
Je zou ook de analoge outputs kunnen gebruiken voor het geluid.

Je kunt in het menu van de ps3 selecteren op welke manier je het geluid en op welke manier je het beeld wilt hebben.
 
gewoon een boxjes kopen goedkoop en dan analoge outputs dus (wit rood van av kabels in een av to minicjack adapter ) dan die boxjes achter de andere kant in ps3 doen dan via de tv de instellingen op beeld hdmi en de geluid av te zetten en daarna de ps3 op je scherm aansluiten en de av met minijack adapter in boxen en gamen geluid gaat dan via speakers niet duur die speakers en av to minijack adapters
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan