Vraagje over hardware configuratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

theXairman

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Ik heb een Vostro 1700 met de volgende specs:

Processer: Inter core 2 Duo T7300 2,0 GHz
Bios: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A00
Ram: 2 GB (800 MHz)
Videokaart: GeForce 8600M GT (Totaal videogeheugen: 1008 MB) (1920 x 1200)
HD: 240 GB
Alles draait onder Windows Vista

Nu is mijn vraag: Is het mogelijk om in mijn laptop de processer en misschien ook de videokaart te kunnen vervangen naar een betere? Ik zal het even kort uitleggen wat voor idee ik heb.

Is het mogelijk om mijn processer te vervangen door een T9500 / T9600?
(T9500 2.6 GHz en T9600 2.8 GHz)

Nu zie ik dat er ook al laptops zijn met een GeForce 8800GTX en zelf laptops met GeForce SLI 8800GTX. (Dit betekend toch een dubbele 8800GTX of niet?)
Zou dit ook mogelijk zijn voor mij?

Laat jullie kennis er maar even op los. Als jullie meer informatie nodig hebben over mijn specs hoor ik het graag.

Mvg,
Mike Hendrix

Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!

Zou één telefoontje naar Dell niet tegelijk al je vragen kunnen beantwoorden? (Veel uitgebreider en vermoedelijk ook nog eens veel nauwkeuriger dan wij hier kunnen?)

Ik dacht vraag eens aan de forum leden...bij dell hang je meestal wel even aan de wacht.
Gewoon eens kijken wat de mensen me hier al kunnen vertellen.

Mvg,
Mike Hendrix

Je hebt hartstikke gelijk, maar behalve een verloren ziel die misschien zo'n ding ooit eens opengehad heeft, zal je denk ik bij Dell in één klap álle vragen beantwoord kunnen krijgen. Het risico van een forum is dat er ook wel eens mensen reageren die niet door al teveel kennis worden gehinderd en zomaar wat "roepen", waardoor je op een verkeerd been gezet kunt worden. (Met eventueel nare gevolgen voor jouw portemonnee)

Laatst bewerkt:
Jhaa ik heb het even globaal bekeken en het ziet er interessant uit. Ik ben even een beetje druk nu dus als ik dadelijk tijd heb zal ik het even op mijn gemak lezen.

Nogmaals, ik heb dit bericht geplaats voor info van andere gebruikers en wat jij zegt over valse info heb je helemaal gelijk in maar ik ben niet zo dat ik uit ga van één reactie en gelijk de producten aanschaf. Vandaar heb ik heb hier geplaats.

Mvg,
Mike Hendrix

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan