Vraagje over instellen Panda Antivirus + Firewall 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillyK

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Berichten
3
Hallo, ik ben nieuw op het forum en heb een vraag.
Ik gebruik al jaren Panda antivirus en dat werkt goed.
Vorige week kreeg ik ineens een melding, dat mijn internetbeveiliging niet ingeschakeld zou zijn; het vinkje in het desbetreffende onderdeel staat echter wel ingeschakeld.
Ik heb tot 2x toe Panda (volgende de handleiding van Panda zelf) verwijderd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd. Dat heeft niet geholpen.
Ben ook al die tijd naar de support van Panda aan het mailen, maar... ze reageren nergens op, ondanks dat er 24/7 support zou zijn.
Misschien is het een kleinigheid en kan iemand mij helpen?
Overigens draai ik iedere week een totale scan en worden er geen virussen gevonden.
 
Goh misschien kijkt je anti-virus scanner wel over het virus heen, daar wel eens aan gedacht.

Kijk even naar progjes die hier aangeraden worden en scan daar eens mee.
 
Panda Antivirus & Firewall

Bedankt voor je reactie.
Ik heb al die 2 aangeraden programma's gebruikt, zoals mbam-setup.exe, Malwarebytes'anti-malware en SUPERAntiSpyware.exe en ook al eens een log op een forum gezet. Ik heb daar niet op gehoord, dat er een virus was.
Wel worden er steeds cookies gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Cookies vind je anti-spyware altijd.

Ik denk dat je, je pc even een verse windows install moet geven, dan is je probleem opzeker weg, wel even een backup maken van je word documenten e.d. + je mailtjes en adresboek.
Dit kan je opslaan op een externe harde schijf.

suc6 :thumb:
 
Panda Antivirus & Firewall 2008

Ja, dat is misschien een idee.
In elk geval zover bedankt voor de adviezen.
WillyK
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan