Vraagje over Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0119

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2012
Hoi,

Ik zou graag IE11 willen uitproberen, maar ik wil m'n IE9 dan wel nog behouden. Kan dit of is dit niet mogelijk? Ik wil dan wel m'n favorieten, bladwijzers, geschiedenis, enzovoort behouden.

Besturingssyteem:
Microsoft Windows 7 SP1
IE9 staat geïnstalleerd.

Groeten, xp2

Laatst bewerkt:
alles blijft bewaard (favorieten etc) als je IE11 installeert.
En mocht die niet bevallen (wat ik me niet kan voorstellen), dan kun je deze weer verwijderen (bij updates windows).. En dan nog steeds staan je favorieten etc netjes op z'n plek..
Mocht je echt twijfelen of nog meer zekerheid.. ff kopie van je mapje favorieten (c:users)

Oke, dankjewel. Kan ik IE9, die heb ik nu nog, behouden of wordt IE11 over IE9 geïnstalleerd?
Ik kan IE9 nu gewoon wel verwijderen om IE8 terug te krijgen, maar dat is verder niet relevant.

Groeten, xp2

naast elkaar werkt het niet... dus het wordt er idd overheen geinstalleerd..

Hmm... dat is wel jammer want ik wil IE9 voor alle zekerheid nog behouden, omdat die nu uitstekend werkt.

Als je IE11 deinstalleert wordt automatisch de vorige versie van IE terug gezet.
Maak voor alle zekerheid uiteraard wel een backup van je favorieten, bladwijzers, geschiedenis, enzovoort.

Oke, dus zoals ik nu bijv. IE9 verwijder krijg ik IE8 terug, en als ik IE11 dan verwijder krijg ik IE9 weer terug?

Back-up van favorieten, enz. wordt als het goed is al gebackupt. Ik maak namelijk iedere week een back up van alle bibliotheken, gebruikersmappen mijn persoonlijke map. Dus die favorieten zullen er dan ook wel in zitten.

Groeten, xp2

Zo zou het moeten werken inderdaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan