Vraagje over Internet Security op 3 computers

Status
Niet open voor verdere reacties.

fspilot221

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2010
Hallo allemaal,

Mijn vader heeft via bol.com BitDefender 2011 (voor 3 pc's) gekocht omdat mijn huidige (Kaspersky, 3 pc's) internet security bijna verloopt.
Het is de bedoeling dat Bitdefender dan op mijn pc geinstalleerd wordt, maar ook op de 2 pc's van mijn vader die op een ander adres staan.
Op de doos van BitDefender staat dat dit programma alleen geldig is voor 3 pc's op het zelfde postadres.
We hebben ook ooit Norton voor 3 pc's gebruikt, en daar stond het zelfde op de doos. De verkoper zei toen dat dan Norton niet goed zou werken of niet updaten als ze niet op het zelfde adres staan, maar dat heeft norton toen niet laten zien. Norton werkte namelijk gewoon goed, en kon ook gewoon updaten.

We hebben eigenlijk niet meer rekening gehouden met dit probleem aangezien we 2 jaar kaspersky voor 3 pc's gebruikt hebben en die vroeg niet voor het zelfde adres. :o

Is er dan kans dat BitDefender wel gewoon goed werkt op alle 3 computers? Ik zou het graag weten omdat ik het dan nog kan ruilen:D

MVG,

fspilot221;)

gaat gewoon prima werken hoor, hij registreert je adres niet. het enige wat ze proberen te voorkomen is dat mensen 1 virusscanner kopen en vervolgens hun halve buurt gaan voorzien.

Oh mooi zo, bedankt voor het snelle antwoorden.
Jij ook nog prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar :p :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan