vraagje over LG W2453V-PF

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Berichten
357
Hey,

Ik heb de LG W2453V-PF besteld, een 1080p Full HD monitor. Maar ik wil natuurlijk wel dat hij ook zijn krachten gebruikt via mijn pc, maar op mijn pc kan ik alleen een D-Sub kabel aansluiten. Weet iemand of er een speciale kabel vanaf LG wordt geleverd zodat ik hem met HDMI kan aansluiten?

Bij voorbaat dank voor uw hulp

Met vriendelijke groet,
Rajeev
 
D-sub = Vga
dus als je vga omzet naar Hdmi behoud je analoge kwaliteit.
 
Ik heb hem eindelijk binnen, direct aangesloten op D-Sub, want er was geen HDMI kabel bij...

D-Sub aangesloten en mooi beeld, maar ik heb een 'probleempje'

Ik heb 2 games, FIFA 11 en Need for Speed Hot Pursuit. Die draaide ik op mijn oude 17'' inch monitor op 800x600 als resolutie, en nu op 1920x1080, en als ik beide spellen speel draaien ze vrij haperig. Als ik het terug zet op 800x600, heb ik natuurlijk slecht beeld en te groot. Wat moet ik doen? Ligt het aan mijn videokaart? (ATI Radeon HD3300)
 
Ja maar toen ik het op mijn oude beeldscherm speelde deed hij het super soepel. Ik snap uw antwoord niet?
 
Op je oude scherm draaide je op 800x600.Nu wil je naar een hogere resolutie.Dan moet die chip van je meer"werken".En dat kan die niet.
 
Bedankt! Nou begrijp ik het! Maar hier is dus geen oplossing voor ?
 
Jawel...Een goede kaart aanschaffen.(indien mogelijk in je systeem);)
 
Bedankt voor uw hulp!

Ik weet denk ik al welke kaart ik ga kopen, maar dan moet hij zoals u zei wel ik mijn pc systeem passen, en ik weet niet hoe ik dat moet bekijken. Ik wil de volgende videokaart kopen: Asus Radeon HD5850 ...
ProductImage.ashx


Zal deze wel op mijn resolutie (1920x1080) gewoon mijn games heel soepel draaien?

De onderdelen / specs van mijn pc:

Behuizing: Antec Sonata III
Moederbord: MSI DKA790GX Platinum (met daarop een ATI Radeon HD3300)
RAM Geheugen: Cosair 4GB (weet even niet welk model(nummer))
Processor: AMD Phenom 9950 X4 2.60GHz
Voeding: 500 Watt
Optische Driver: Plextor DVD Brander
Hardeschijf: Samsung 1TB
 
[smallIMG]http://www.legitreviews.com/images/reviews/443/sonata_3.jpg[/smallIMG]

Lijkt mij wel.Anders meet je de afstand in de kast tussen slot en achter en kijk je de afmetingen van de kaart na.
Maar mij lijkt geen probleem
 
Oke. Ik ga binnenkort de XFX HD5850 Black Edition kopen. Maar wat ik wel heel raar vind, is dat mijn oom ook FIFA 11 speelt op bijna dezelfde pc.

Hij heeft een 26" inch scherm met de resolutie 1920x2000, ik een 24" inch met de resolutie 1920x1080

We hebben dezelfde videokaart (ATI Radeon HD3300)

Het enige wat eigenlijk verschilt is dat mijn processor een X4 2.6 GHz is, en van hem een X4 3.2 GHz

Ligt het dan aan de instellingen van zijn FIFA spel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan