vraagje over mijn videokaart..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soli12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2011
Ik heb dus 2 videokaarten bij de laptop gekregen (waren dus al geinstalleerd) Alleen zie ik ze bij apparaatbeheer niet altijd, 1 videokaart zie ik wel altijd dat is de 4200 zoals je op beide plaatjes kunt zien. En de andere van 2.6 GB die ik dus harder nodig heb verschijnt alleen bepaalde keren en dan blijft hij wel, maar gaat hij weg als ik mijn laptop weer uit en aan zet. De eerste videokaart=1.9 GB en de tweede is 2.6 GB . Mijn vraag is dus waar het aan kan liggen en wat ik er eventueel aan kan doen?
dc9ci8.jpg
303en8w.png

Laatst bewerkt:
als het goed is zit het zo, maar bind me er niet aan vast. Dit is wat ik namelijk al vaker gelezen heb hier.

De eerste kaart,4200, is de "normale kaart", deze word dus gebruikt voor het allerdaags gebruik. Zo gauw je iets zwaars gaat doen waarbij hij dus de extra kracht nodig heeft word de 2e kaart pas ingeschakeld.

als het goed is zit het zo, maar bind me er niet aan vast. Dit is wat ik namelijk al vaker gelezen heb hier.

De eerste kaart,4200, is de "normale kaart", deze word dus gebruikt voor het allerdaags gebruik. Zo gauw je iets zwaars gaat doen waarbij hij dus de extra kracht nodig heeft word de 2e kaart pas ingeschakeld.

Ik weet niet dat zou kunnen, maar als ik bijvoorbeeld een gamerun met de normale videokaart gaat dat meestal erg traag. Dan hoort de tweede toch ingeschakeld te worden? Want die heeft directX11. Ik heb een HP pavilion dv6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan