Vraagje over montagee Azerty!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cresbot

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2014
Hey,

Ik ga deze pc bestellen:
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B629110%5D=1&product%5B620115%5D=1&product%5B458903%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B639710%5D=1&product%5B620716%5D=1&product%5B649976%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B478347%5D=1&product%5B582389%5D=1&product%5B630966%5D=1&product%5B669216%5D=1

En ik heb een vraag over het in elkaar zetten, downloaden hun ook de drivers etc zodat die up2date zijn of moet ik dit zelf doen?
Ik ben een noob in het bouwen van pcs dus misschien is dat een domme vraag, maar als het niet zo is, is het moeilijk om te doen?

Bedankt alvast.

als je deze met het besturingsysteem compleet laat bouwen dan is alles up to date.

het is waar je voor kiest.
Als windows erop staat dan wordt het ook getest op fouten.
zo weet je zeker dat er een werkend systeem staat als je het uit de doos haalt.
en je koopt het besturingsysteem er al bij dus waarom dan niet compleet laten afleveren.

het is waar je voor kiest.
Als windows erop staat dan wordt het ook getest op fouten.
zo weet je zeker dat er een werkend systeem staat als je het uit de doos haalt.
en je koopt het besturingsysteem er al bij dus waarom dan niet compleet laten afleveren.
Ik vind het persoonlijk te duur. :p
Maar bedankt voor het antwoord op mijn vraag! :D

tja wat is duur op zo'n mooi systeem.
Maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken.

Zelfbouw een optie misschien? Het feit dat je jezelf als noob beschouwt, is geen reden om het niet eens zelf te gaan doen. Voor alles is immers een eerste keer.

edit: Het is niet heel moeilijk om zelf een PC te bouwen. Het is in feite gewoon een soort IKEA-kast. Volg de stappen, en je bouwt een PC. Eerst bijvoorbeeld uittesten voor het inbouwen van je spul, scheelt je frustratie, wanneer er een onderdeel niet werkt, of kapot geleverd is. Dat soort handigheidjes zijn wel handig om even te weten.

Ik zou zeggen, bouw het ding zelf. Scheelt je geld, en is een goede ervaring voor de rest van je leven. Misschien kan je hulp van iemand in je omgeving inschakelen, ofzo.

Laatst bewerkt:
Zelfbouw een optie misschien? Het feit dat je jezelf als noob beschouwt, is geen reden om het niet eens zelf te gaan doen. Voor alles is immers een eerste keer.

edit: Het is niet heel moeilijk om zelf een PC te bouwen. Het is in feite gewoon een soort IKEA-kast. Volg de stappen, en je bouwt een PC. Eerst bijvoorbeeld uittesten voor het inbouwen van je spul, scheelt je frustratie, wanneer er een onderdeel niet werkt, of kapot geleverd is. Dat soort handigheidjes zijn wel handig om even te weten.

Ik zou zeggen, bouw het ding zelf. Scheelt je geld, en is een goede ervaring voor de rest van je leven. Misschien kan je hulp van iemand in je omgeving inschakelen, ofzo.

Dat zou een optie zijn die ik ook wou overwegen.
Maar als ik eerlijk ben laat ik het gewoon doen en evt in de toekomst gewoon met hulp upgrades doen.
Toch bedankt voor de tip. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan