vraagje over nav updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

noony

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2001
ik heb via hierzo een virusdefinitie gedouwnload maar ik krijg het niet geinstaleerd nav komt met de mededeling dat ik de live update nog eens moe laten lopen en het dan nog eens moet proberen.
maar dan werk het ook niet .

wat doe ik fout ??????

als je toch de beschikking hebt over liveupdate, waarom haal je dan ergens ander de virusdefenities??
het beste is om alleen liveupdate te gebruiken van nav.
als dat niet werkt heb je kans dat liveupdate bij jou niet geregistreerd is, of er is een fout opgetreden tijdens het downloaden van de virusdefenities en moet je het opnieuw proberen te downloaden.
als dat allemaal niet werkt is er meer aan de hand, maar dan zou je eventuele foutmeldingen moeten doorgeven.
gr. erik.

Geplaatst door erbicom
als je toch de beschikking hebt over liveupdate, waarom haal je dan ergens ander de virusdefenities??
Je hebt ook nog "Intelligent Updater" van Norton.
Die is om handmatig de virus definities te downloaden
en is eerder met nieuwe updates.
Intelligent Updater:
Virus Definitions created February 18
Virus Definitions released February 18
Norton AntiVirus Corp. Edition Defs Version: 50218i
Norton AntiVirus Corp. Edition Sequence Number: 21195
Total Viruses Detected: 63097

LiveUpdate:
Virus Definitions released February 12
Norton AntiVirus Corp. Edition Defs Version: 50212d
Norton AntiVirus Corp. Edition Sequence Number: 21106
Total Viruses Detected: 63049
Bron; http://securityresponse.symantec.com/avcenter/defs.download.html

Bij deze topic wordt steeds een link gezet, in het laatste bericht, naar de nieuwste update van Intelligent Updater.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=79279

Kennelijk kan er toch wat misgaan met het updaten van de virusdefinities via intelligent updater. Ik heb dat laatst ook gedaan (nadat ik het ook vele keren wel voor elkaar kreeg) en kon daarna ook niet verder met NAV. Er kwam een melding dat de virusdefinites verouderd waren en dringend aandacht behoefden. Toen ik liveupdate activeerde kreeg ik de melding dat mijn pc al over de nieuwe definities beschikte en via intelligent updater lukte het ook niet meer. Uiteindelijk restte mij niets anders dan NAV te verwijderen en opnieuw te installeren. Wat deze problemen veroorzaakt heeft weet ik niet, maar sinds dien wacht ik maar weer gewoon braaf op liveupdat. En zou het verschil echt veel uitmaken?

Groet, Floyd

12 of 13 februari waren er inderdaad veel problemen met de gedowloade update's. Dat was echter de enige keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan