vraagje over opladen van ipod

Status
Niet open voor verdere reacties.

timroco

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2011
hallo,
ik ga over 1weekje, een weekeinde weg ik zou daarbij graag mijn ipod touch (3g) meewillen nemen alleen het probleem is dat ik de batterij ieder dag op moet laden.
Weet iemand een oplader die ik mee kan nemen zodat ik de ipod er langer kan gebruiken.
ik heb daar geen stroom voorzieningen en ben vooral buiten.
alvast bedankt
tim

ik zou zeggen google eens voor ipod zonne energie oplader..

Ik heb ook wel eens gezien dat je zo'n accu mee kunt nemen van de philips. Dat is een accu die je oplaadt en daarna bijv. buiten zoals je zei weer een ipod aan koppelt en die daar mee weer oplaadt. Dat heet een Philips Power4Life:thumb: hier de site:
http://www.philips.nl/c/voedingsoplossingen/25942/cat/nl/?origin=marin|s7H0YJAHJ&pcrid=5801703424. Ik geloof dat hij ongeveer €30,- kost:confused:. Deze 'accu' kun je overal mee naar toe nemen en daar je apparaten opladen:)
Natuurlijk via de USB kabel

dat is gewoon een usb oplader.. hoe kan je die gebruiken als je geen stroom hebt

@Baws

Stroom krijg je juist door die zonnenenergie. Dat wordt vervolgens overgezet naar je iPod accu.

die Philips accu laad je op thuis en daarmee kun je op een andere plek jou ipod opladen zonder netstroom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan